Search
Now showing items 1-4 of 4
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...
Tüketici yenilikçiliği ve marka değeri algılarının marka yayma üzerindeki etkileri
(2018-08-06)
Son yıllarda marka yayma, çoğu firmanın başvurduğu bir büyüme stratejisi olmuştur. Bunun nedeni, pazara yeni ürünlerin sunulmasında marka yayma stratejisinin uygulanmasının, perakendeci ve tüketici kabulünü artırmaya yardım ...