Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Author "Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı"
Now showing items 1-9 of 9
-
G20 ülkelerinin kamu diplomasisi faaliyetleri ve diyalojikiletişim düzeyleri: Facebook ve twitter örneği
Sürmeli, Mehmet (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-17)Bu çalışma, kuramsal anlamda ülkelerin/devletlerin uluslararası alanda kamularayönelik faaliyetler yürütürken dikkate alınması önemli olan bilgiler için geniş birperspektif sunmaktadır. Uluslararası kamuları etkilemek için ... -
Küçük ve orta ölçekli işletmeleri geliştirme ve destekleme idaresi başkanlığı (Kosgeb) bünyesinde bulunan halkla ilişkiler biriminin incelenmesi ve bir model önerisi
Aktaş, Lütfullah (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-31)İletişim, yönetimde en etkili araçtır. Kurumların amaçlarına ulaşabilmek için, iç ve dış hedef kitlesi ile iyi bir iletişim içerisinde olmaları gerekmektedir. Bu bağlamda, kurumlarda iletişim yönetimi görevini üstlenen ... -
Pazarlama iletişiminde marka değer algısının yeri ve önemi
Taştan, Elif (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-06-04)Marka değeri, genel olarak rekabet gücünü sağlayacak şekilde; markanın pazardaki gücünü yansıttığı için son zamanlarda oldukça önemli bir konu olarak değerlendirilmektedir. Bu araştırmanın amacı; marka değerinin boyutları ... -
Popüler tarih dizileri ışığında Türk tarihinin medyada yansıtılma biçimi: `Diriliş Ertuğrul` dizisi örneği
Güngör, Betül (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-17)Televizyon bir fikrin, düşüncenin ve herhangi bir ideolojinin insanlara aktarılıp, benimsetilmesinde en önemli ve etkili kitle iletişim aracı olarak karşımıza çıkmaktadır. Günümüzde televizyon dizilerinin toplumsal hayatı ... -
Stratejik halkla ilişkiler bağlamında işletmelerin insan kaynakları yönetimi üzerine e-işe alım örneğinde bir inceleme
Kotan, Atakan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-17)Günümüzde teknolojinin yaygın kullanımı işletmelerin kurumsal web siteler üzerinden online işe alım sürecinde etkin rol oynamaktadır. Kurumlar işgören temininde iş kriterleri neticesinde nitelikli eleman alarak hız kazanmanın ... -
Üniversitelerin şehirler üzerindeki sosyal kültürel ve ekonomik etkilerine yönelik bir algı araştırması
Kömür, Gökhan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-16)Küreselleşen dünyanın gittikçe değişmesi ve eski düzenin yerini yenisine bırakması, yeni aktörlerin ortaya çıkması ve yeni anlayışların oluşması, ülkelerin ve şehirlerin giderek gelişmesini sağlamaktadır. Bu gelişimin bir ... -
Viral reklam stratejilerinin ürün kategorileri çerçevesinde incelenmesi
Koca, Sultan (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-17)Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişim, pazarlama iletişim araçlarını geleneksel ortamdan dijital ortama taşımıştır. Sürekli gelişim gösteren teknoloji ve internet markaların pazarlama stratejilerini dijital ... -
Yazılı basında gündem belirleme yaklaşımı bağlamında 16 nisan 2017 anayasa değişikliği referandumu kampanyası süreci
Elitok, Muhammet Yasin (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-01-31)Bu çalışmanın amacı; 16 Nisan 2017 tarihinde yapılan ve Türk siyasetinde köklü değişimlere sebep olan Anayasa değişikliği referandumu sürecinde yazılı basın üzerinden kamuoyu oluşturma ve gündem yaratma üzerinde sistematik ... -
Yöresel gıda ürünü pazarlamasında e-ticareti tercih eden ve etmeyen firmaların karşılaştırması
Canan, Osman (ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-16)İnternet teknolojisinin hayatımıza girmesiyle birlikte başlayan baş döndürücü teknolojik gelişmeler yaşanmıştır. Şüphesiz ki internetti, bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlar hayatımızın olmazsa olmazı konumuna getirmiştir. ...