Target costing and new product design in a manufacturing company
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Yükselen rekabet ortamı ve artan tasarım maliyetleri, ürünün üretilmesi için doğru malzemelerin ve doğru metodların kullanılmasını önemli hala getirdi. Firmaların müşterilere odaklanmaları ve ?doğru ürün? için müşteri taleplerini direct olarak ürün dizaynına yansıtılması önem kazmaktadır. Çoğu yönetim metodları ve teknikleri bir endüstrideki birkaç fonksiyon ya da süreci geliştirmeye yöneliktir ve bunlar tüm bir ürün oluşum sürecini göz önüne almazlar.Diğer bir taraftan da; hedef maliyetlendirme; ürünün tasarım aşamasına, finansal, imalat ve müşteri taleplerini yansıtan bir method/felsefedir ve firmalara, firma kar/değer oranlarının artması için ürün tasarım geliştirmesinde yardımcıdır. Hedef Maliyetlendirme; müşteri taleplerini teşhis etmek, maliyetleri azaltmak ve sonuç olarak da stratejik hedefleri oluşturmak için birçok teknik kullanır. Hedef Maliyetlendirme tasarımların önemli bir parçası olarak, stratejik planlara ait, tüm ürün tasarımlarını ve/veya revize tasarımlarını şekillendirir. Bu tez; hedef maliyetlendirmenin aşamalarını, birçok birleştirilmiş teknikle birlikte incelemiş ve DEKORPAN Havlu Radyatörleri Ltd Şti `de yeni bir tasarım üzerinde uygulanmıştır. Increased competition and increased costs of designing made it important for the firms to identify the right products and the right methods for manufacturing the products. Firms should focus on customers and identify customer demands directly to design the right products. Several management methods and techniques that are currently available improve one or more functions or processes in an industry and do not take the complete product life cycle into consideration.On the other hand target costing is a method / philosophy that takes financial, manufacturing and customer aspects into consideration during designing phase and helps firms in making product design decisions to increase the profit / value of the company. It uses various techniques to identify customer demands, to decrease costs of manufacturing and finally to achieve strategic goals. Target Costing forms an integral part of total product design / redesign based on strategic plans. The current report details the process of target costing along with some associated techniques and applies the process to the designing of the DEKORPAN Towel Radiators.
Collections