Show simple item record

dc.contributor.advisorGöksoy, Süleyman
dc.contributor.authorŞentürk, İsmail
dc.date.accessioned2021-04-30T10:53:35Z
dc.date.available2021-04-30T10:53:35Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-05-26
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/550370
dc.description.abstractBu araştırmanın amacını, Bursa İli İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı devlet liselerinde görev yapmakta olan öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşlerine göre, liselerin öğrenen örgüt olma özelliği gösterip göstermediğini ve bu durumu engelleyen örgütsel engellerin İnegöl ilçesi açısından karşılaştırmalı bir durum çalışması ile belirlenmesi oluşturmaktadır.Araştırmanın evrenini 2012-2013 eğitim öğretim yılında Bursa ili İnegöl ilçesindeki 16 devlet lisesinde görev yapan 70 yönetici ve 578 öğretmenden oluşmaktadır. Araştırmanın çalışma evreni Bursa ili İnegöl ilçe Millî Eğitim Müdürlüğüne bağlı (16) devlet lisesinde görev yapan (70) yönetici ile (578) öğretmendir.Bu araştırmada tarama modeli kullanılmıştır.
dc.description.abstractThe aim of this research consists of determining of whether the high schools are giving an impression of being learning organizations according to the views of teachers, and school directors studying at schools that are linked to Bursa National Education Directorate and determining of organizational obstacles which hinder the fact above with a comparative situational study from the point of view of İnegöl district.70 directors and 578 teachers who studied in 16 state highschools of İnegöl district in 2012-2013 educational year constitute of the research group of this study. Because the research group was fully participated in this study, sampling method neither was nor followed.Surveillance model was used in this study.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleYönetici ve öğretmenlerin öğrenen örgüt algısı ve karşılaştıkları engeller (Bursa İnegöl örneği)
dc.title.alternativeLearning organization highschools and organizational obstacles (Bursa İnegöl experience)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-05-26
dc.contributor.departmentToplam Kalite Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmHigh schools teachers
dc.subject.ytmLearning organizations
dc.subject.ytmTeacher perception
dc.subject.ytmSchool administrators perception
dc.subject.ytmLearning schools
dc.subject.ytmOrganizational obstacles
dc.subject.ytmSecondary education schools
dc.subject.ytmSchool administrators
dc.identifier.yokid10110680
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityDÜZCE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid441160
dc.description.pages152
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess