Yönetici ve öğretmenlerin öğrenen örgüt algısı ve karşılaştıkları engeller (Bursa İnegöl örneği)
dc.contributor.advisor | Göksoy, Süleyman | |
dc.contributor.author | Şentürk, İsmail | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T10:53:35Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T10:53:35Z | |
dc.date.submitted | 2016 | |
dc.date.issued | 2019-05-26 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/550370 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacını, Bursa İli İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı devlet liselerinde görev yapmakta olan öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşlerine göre, liselerin öğrenen örgüt olma özelliği gösterip göstermediğini ve bu durumu engelleyen örgütsel engellerin İnegöl ilçesi açısından karşılaştırmalı bir durum çalışması ile belirlenmesi oluşturmaktadır.Araştırmanın evrenini 2012-2013 eğitim öğretim yılında Bursa ili İnegöl ilçesindeki 16 devlet lisesinde görev yapan 70 yönetici ve 578 öğretmenden oluşmaktadır. Araştırmanın çalışma evreni Bursa ili İnegöl ilçe Millî Eğitim Müdürlüğüne bağlı (16) devlet lisesinde görev yapan (70) yönetici ile (578) öğretmendir.Bu araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. | |
dc.description.abstract | The aim of this research consists of determining of whether the high schools are giving an impression of being learning organizations according to the views of teachers, and school directors studying at schools that are linked to Bursa National Education Directorate and determining of organizational obstacles which hinder the fact above with a comparative situational study from the point of view of İnegöl district.70 directors and 578 teachers who studied in 16 state highschools of İnegöl district in 2012-2013 educational year constitute of the research group of this study. Because the research group was fully participated in this study, sampling method neither was nor followed.Surveillance model was used in this study. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Yönetici ve öğretmenlerin öğrenen örgüt algısı ve karşılaştıkları engeller (Bursa İnegöl örneği) | |
dc.title.alternative | Learning organization highschools and organizational obstacles (Bursa İnegöl experience) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-05-26 | |
dc.contributor.department | Toplam Kalite Yönetimi Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.subject.ytm | High schools teachers | |
dc.subject.ytm | Learning organizations | |
dc.subject.ytm | Teacher perception | |
dc.subject.ytm | School administrators perception | |
dc.subject.ytm | Learning schools | |
dc.subject.ytm | Organizational obstacles | |
dc.subject.ytm | Secondary education schools | |
dc.subject.ytm | School administrators | |
dc.identifier.yokid | 10110680 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | DÜZCE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 441160 | |
dc.description.pages | 152 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |