İnternetin İngiliz dili eğitimi bölünümdeki çevrimiçi lisansüstü programlarının gelişimine olan katkısı
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
I ÖZET YÜKSEK LİSANS TEZİ İNTERNETİN İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜNDEKİ ÇEVRİMİÇİ LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARININ GELİŞİMİNE OLAN KATKISI Fatih YAVUZ DANIŞMAN: Leyla TERCANLIOĞLU 1998- SAYFA: 92 JÜRİ : Yrd. Doç. Dr. Leyla TERCANLTOĞLU Bu çalışma, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde yapılabilecek internet vasıtasıyla bir yüksek lisans programının kurulması halinde getireceği avantaj ya da dezavantajları araştırmak amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Atatürk üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi bölümünde kurulabilecek lisans üstü bir çalışmayı. kapsamaktadır. İnternet vasıtasıyla kurulabilecek uzaktan eğitim şeklinin üniversitemizde lisans üstü eğitimi yapacak öğrenciler için zaman ve yer sorununu ortadan kaldıracağı düşünülmektedir. Araştırmada veri toplama kaynağı olarak İngiliz Dili Eğitimi bölümündeki son sınıf öğrencileri, bu bölümde lisans üstü ders veren öğretim elemanları ve halen Açık Öğretim Fakültesinde öğrenimlerine devam eden öğrenciler kullanılmıştır. Ayrıca Avrupa ve Amerika'da İnternet vasıtasıyla yapılan uzaktan eğitim programlarında öğrenci ya da öğretim elemanı görev alan kişilerle görüşmeler yapılmıştır. Veriler anket ve görüşme teknikleri ile incelenmiş ve sonuçlar betimsel olarak yorumlanmıştır. Yapılan çalışma sonucunda internet vasıtasıyla uzaktan eğitim programının kurulabileceği ortaya çıkmıştır. II ABSTRACT MASTER THESIS THE CONTRIBUTIONS OF THE INTERNET TO THE DEVELOPMENT OF AN ONLINE MA TEFL PROGRAM Fatih YAVUZ ADVISOR : Leyla TERCANLIO?LU 1998- PAGE: 92 JURY rAssistant Prof. Dr. Leyla TERCANLIO?LU This study has aimed to search if an online MA TEFL program could be applied at Atatürk University Social Sciences Institute, The study has covered Kazım Karabekir Education faculty ELT department. It is thought that an online distance education program will solve problems such as time and place. The data have been collected from fourth year students and teachers in ELT department. Also Open University students have been included in this research. Several students and teachers at the European and American universities have also been interviewed. Questionnaires and interviews have been used under a descriptive research technique. The result of the study has shown us that such an online distance MA TEFL program can be founded at Atatürk University, Social Sciences Institute.
Collections