Dört altı yaş arası okulöncesi dönemde resim-iş faaliyetlerinin çocuğun zihinsel ve bedensel gelişimine etkileri
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
IV ÖZET YÜKSEK LÎSANS TEZİ DÖRT ALTI YAŞ ARASI OKULÖNCESİ DÖNEMDE RESÎM-İŞ FAALİYETLERİNİN ÇOCUĞUN ZİHİNSEL VE BEDENSEL GELİŞİMİNE ETKİLERİ Oğuz DİLMAÇ Danışman: Yard.Doç. Ömür KOÇ 2002-SAYFA:70 Jüri: Yard. Doç. Ömür KOÇ Yard.Doç.Dr. Fikri KOKSAL Prof.Dr. Babek KURBANOV Resim-iş Faaliyetlerinin çocuğun bilişsel, duyuşsal ve devinimsel gelişimi üzerindeki etkilerini kuramsal çerçeve içinde incelenmesi bu tezin amacım oluşturmaktadır. Bu tez okulöncesi eğitiminde, özellikle dört altı yaş arası çocuklara verilen resim-iş faaliyetlerim kapsamaktadır. Yöntem olarak kaynak tarama çalışmasına uygun bir betimsel çalışmadır. ABSTRACT MASTER THESIS THE EFFECTS OF DRAWING LESSONS ACTIVATE ON CHILDREN BOTH PHYSICAL AND MENTAL DEVELOPMENT İN PRESCHOOL Oğuz DİLMAÇ Supervisor: Assist Prof. Ömür KOÇ 2002-PAGES:70. Jury1 Assist Prof Ömür KOÇ Assist ProfFikri KOKSAL Prof.Dr. Babek KURBANOV This study in eludes the effects of drawing lessons activate on children both physical and mental development in preschool. This thesis, between four and six years old childrens of drawing lessons activate. This study is a descriptive study which suits to library research models.
Collections