Dijital ortamların sanat alanlarına etkisi üzerinden sanal nesne: Vr ve Ar
dc.contributor.advisor | Hashımov, Fıkrat | |
dc.contributor.author | Akpinar, Muhammet Nayir | |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T14:14:19Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T14:14:19Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2019-11-19 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/53523 | |
dc.description.abstract | Gelişen teknoloji ile birlikte resim sanatında dijital araç gereçler ve dijital ortam kullanımı fazlasıyla ilgi çekmekte ve bu ilgi artarak devam etmektedir. Günümüz sanatını her geçen gün bütünüyle saran teknolojiyi, bizlere sunduğu imkanları ve yüzyıllardır süregelen geleneksel resim anlayışından farklı olarak yaşattığı haz ve estetik duygularını, dijital dünyanın sınırsızlığı içerisinde deneyimleyebilmekteyiz.Bu deneyim gün geçtikçe çeşitlilik göstermekte ve yeni dünyaların keşfi için bizlere ilham vermekte. Aldığımız ilham ve merak duygumuz sayesinde bu yöndeki gelişim ve ilerleme estetik kaygının ışığında kesintisiz devam edecektir hiç şüphesiz. `Dijital Ortamların Sanat Alanlarına Etkisi Üzerinden Sanal Nesne: Vr Ve Ar` adlı bu tez çalışmasında teknoloji gelişimi sonrası ortaya çıkan dijital araç-gereç ve dijital ortam kullanımının, sanat alanlarıyla ilişkisi ve bu alanlara etkisi dijital sanat kavramı kapsamında incelenmiştir. | |
dc.description.abstract | With the developing technology, the use of digital tools and digital media in the art of painting attracts much attention and this interest continues to increase. Unlike the centuries-old understanding of painting, we are able to experience the technology that encompasses today's art with each passing day, the opportunities it offers and the pleasure and aesthetic emotions within the boundaries of the digital world.This experience is becoming divergent and inspiring us to discover new worlds day by day. This development and progress will undoubtedly continue in the light of aesthetic concern with the inspiration and curiosity we receive.The aim of the thesis titled `Virtual Object: Vr And Ar Within the Context of the Influence of Digital Environments on Art` is to analyze the relationship between the use of digital tools and digital media that emerged after the development of technology and the effects of digital media on art spaces within the scope of the concept of digital art. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Güzel Sanatlar | tr_TR |
dc.subject | Fine Arts | en_US |
dc.title | Dijital ortamların sanat alanlarına etkisi üzerinden sanal nesne: Vr ve Ar | |
dc.title.alternative | Virtual object: Vr and Ar within the context of the influence of digital environments on art | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-11-19 | |
dc.contributor.department | Resim Anasanat Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10234228 | |
dc.publisher.institute | Güzel Sanatlar Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 578007 | |
dc.description.pages | 97 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |