Anadolu otoyol projesi İzmit kent geçişi, tünel ve viyadüklerin mühendislik jeolojisi açısından incelenmesi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Yüksek Lisans Tezi ANADOLU OTO YOL PROJESİ İZMİT KUZEY KENT GEÇİŞİ MÜHENDİSLİK JEOLOJİSİ AÇISINDAN TÜNEL VE VİYADÜCLERİN ETÜDÜ. Ali GÜRSES Ankara Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü jeoloji Mühendisliği Ana Bilim Dalı Danışman: Prof. Dr. Oğuz EROL 1986, Sayfa:.48 jüri: Prof. Dr. Baki CANİK Prof..Dr. Oğuz EROL Doç. Dr.Gültekin GÜN AY Bu çalışma İzmit Kuzey Kent Geçişi Oto Yol projesinin ilk bölmünü (Avan proje) kapsar, jeolojik, morfolojik incelemeler sonucu, çalışma bölgesinde çeşitli yönlerde gelişmiş çatlak- kırık sistemleri ve heyelanların jeolojik özellikleri belirlenmiştir. Ayrıca aynı bölgenin jeolojik haritası hazırlanmıştır. Bu bilgilerle harita hazırlanmasında esas olan üç güzergahın ( üst- orta- alt güzergah ) mukayesesi sunulmuştur. Esas alternatif güzergah olarak seçilen alt güzergahın yol, viyadük, tünel etüdlerin incelenmesi sonucunda, bu güzergahın 1:10000 ölçekli jeolojik haritası, jeoteknik güzergah profili ile jeoteknik, kaya mekaniği ve mühendislik jeolojisi raporları hazırlanmıştır. ANAHTAR KELİMELER: Oto yol, tünel, viyadük, heyelan. vıı ABSTRACT Masters Thesis JNATOLIAN HIGHWAY PROJECT: ENGINEERING GEOLOGICAL INVESTIGATION Oi THE TUNNELS AND BRIDGES LOCATED ALONG THE SECTION NORTH OiJ İZMİT. Ali GÜRSES Ankara University Graduate School ol Natural end Applied Sciences Department oi Geological Engineering. Supervisor: Prof. Dr. Oğuz EROL 19Ö7, 48 pares Jury: Prof. Dr. Baki CANİK Prof.Dr.O*uz EROL Assoc.Prof.Dr.Gültekin GÜNAY This study covers the first part of the iznit city Niyhway nro,iect. By ideological and recnornholorical investigation in the area fractures, joint sistcns and Landslide are studied. In addition to this the rcolopi _ cl map oi the sane rerion has been nrepared. In this invc-stira.ti.on three nroposed routes are corrroarcd with each other and the lower route has been selected as the m?-in alternative, for this route peolorical naps and roc t conical profiles askere prepared and the engine criiir -.eolo-r'ical description of various litho logical units are riven. Xr-y.70RDS : Highway, tunnel, bridge-, landslide,
Collections