Özel dershanelerin ortaöğretim düzeyinde cebir öğretimindeki yeri ve önemi (bilişsel alan öğrenmeleri açısından)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Yüksek Lisans Tezi ÖZEL DERSHANELERİN ORTAÖĞRETİM DÜZEYİNDE CEBİR ÖĞRETİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ (BİLİŞSEL ALAN ÖĞRENMELERİ AÇISINDAN) Muzaffer OKUR Atatürk Üniversitesi Fen bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı Danışman: Doç. Dr. Ramazan DİKİCİ Bazı ülkelerde olduğu gibi Türkiye'de de matematik öğretimi ve eğitiminde bir dizi sorunlar olduğu bilinmektedir. Günümüzde bu sorunların giderilmesine yönelik bir çok araştırına yapılmaktadır. Bu çalışmada cebir öğretimi içerisinde yer alan Bağıntı-Fonksiyon-İşlem konularında özel dershaneye devam eden öğrenciler ile özel dershaneye devam etmeyen, ortaöğretim okullarındaki (Lise 1 ) öğrencilerin öğrenme düzeyleri arasında bir fark olup olmadığı araştırılmıştır. 2002, 62 sayfa Anahtar kelimeler: Özel Dershaneler, Matematik Öğretimi ve Eğitimi, Bağıntı, Fonksiyon, İşlem ABSTRACT Master Thesis THE PLACE AND THE SIGNIFICANCE OF PRIVATE COURSES AT THE LEVEL SECONDARY EDUCATION ON TEACHING ALGEBRA (POINT OF VIEW COGNITIVE LEARNINGS) Muzaffer OKUR Atatürk University Graduate School Of Natural and Applied Sciences Department of Mathematics Education Supervisor: Doç. Dr. Ramazan DİKİCİ It is well known that our country as well as some other countries has some problems regarding mathematics teaching and education. So many researches nowadays are made to get rid of these problems. In this work, the differences between the learning levels of students attending special courses and 9 th grades of secondary school who don't attend special courses on subjects to the knowledge of Relation-Function-Operation in algebra teaching have been searched. 2002, 62 pages Keywords: Private courses, Mathematics teaching and education, Relation, Function, Operation u
Collections