Show simple item record

dc.contributor.advisorZıllıoğlu, Merih
dc.contributor.authorGüven, Uğur Zeynep
dc.date.accessioned2020-12-30T08:33:38Z
dc.date.available2020-12-30T08:33:38Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/500545
dc.description.abstract20. yüzyılın ortalarından itibaren, sanayi-sonrası toplumlarda meydana gelen hızlı ve önemli değişmeler kendini kültürel alanda, özellikle müzik alanında gösterirken, farklı kültürel alanların iç içe geçtiği yeni bir yapılanma oluşmaktadır. Bu yapılanma içinde televizyonun müzik endüstrisinin reklam vitrini olma özelliğini kazanması, müzik televizyon kanallarının ortaya çıkışına yol açmıştır. Türkiye'nin de aşamalı olarak küresel kültürel ekonomiye katılarak bu yeni oluşumu bünyesine dâhil etmesi, müzik ve televizyonla ilgili tercihlerin yeniden üretimine yol açmıştır. Bu tez, Türkiye'deki müzik kanalları karşısında genç televizyon izleyicilerinin tutum ve davranışlarını ele almayı amaçlamaktadır.
dc.description.abstractThe abrupt transformations of the postindustrial societies which are taking place particularly since the middle of the 20th century arise in the cultural field, particularly, in the musical sphere. The interlacing of various cultural domains such as television and music is observed within this structure. Thus, television starts to settle like display cases of music industry, from where emergent the music channels on television. The fact that Turkey has been integrating gradually into the global cultural economy, leads to the reproduction of musical and visual choices. So, the subject of this research is the televisual practices of young spectators and their attitudes towards the music channels in Turkey.en_US
dc.languageFrench
dc.language.isofr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titlePratiques télévisuelles des jeunes spectateurs: Le cas des chaînes de musique en Turquie
dc.title.alternativeGençlerin televizyona yönelik tutum ve davranışları: Türkiye?de müzik kanalları örneği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentRadyo Televizyon ve Sinema Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid328312
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid230634
dc.description.pages108
dc.publisher.disciplineİletişim Bilimleri Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess