Show simple item record

dc.contributor.advisorKarsak, Banu Müjde
dc.contributor.authorEr, Sezen Burcu
dc.date.accessioned2020-12-30T08:32:56Z
dc.date.available2020-12-30T08:32:56Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/500358
dc.description.abstractÖzellikle 1980'lerden sonra artan rekabet ortamı ile inovasyon (yenilikçilik), şirketlerin ayakta kalabilmesi için önemli bir araca dönüşmüştür. İnovasyon, uygulanışı bakımından buluş ve icat kavramlarından ayrılır. Aslında, inovasyon kurum kimliğinin bir parçası haline gelmiş ve kurum kimliğinin ana öğeleri olarak kabul edilen kurumsal felsefeye, kurumsal davranışa, kurumsal iletişime ve kurumsal dizayna entegre edilmesi gereken bir unsur olarak ele alınmıştır. İnovasyon, bir kurumun yeni fikirleri ticari başarıya dönüştürme kapasitesini ifade eder. Yeni fikirlerin bulunması ve hayata geçmesi sürecinde ?öneri kutusu sistemi? büyük önem taşır. 1990'dan itibaren kurumsallaşan sigortacılık sektörü için öneri kutusu sistemi, iç hedef kitleyi doğru anlamak ve kurumsal ihtiyaçlara cevap vermek açısından önemli ve etkin bir sistem olarak ortaya çıkmıştır. Günümüz kurumlarının artan rekabet ortamında sürdürülebilir bir büyüme sağlamaları için inovasyonu kurum kimliğinin bir parçası olarak ele almaları ve öneri kutusu sistemini inovasyon aracı olarak kabul etmeleri gerekmektedir.
dc.description.abstractAfter 1980s; innovation became an important tool for permanence of companies while increasing competition in the market. Innovation is a concept different from the discovery part of its application. Indeed, innovation is a part of corporate identity and has become an indispensable element for subparts of the corporate identity consisting of institutional philosophy, institutional behavior, corporate communications and institutional design. Innovation, on the other hand, expresses the ability to convert new ideas into commercial success. From this part, the suggestion box system becomes important during collection of ideas and their realization. For the insurance industry which becomes institutionalized after 1990 in Turkey, this system becomes an important tool. Because it is ready to understand and meet the critical needs of companies and has therefore emerged as an effective means of internal communication. The contemporary companies should consider innovation as an essential element of the institutional identity and accept the suggestion box system as a means of innovation.en_US
dc.languageFrench
dc.language.isofr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleL`innovation en tant qu`un composant de l`identité institutionnelle: Les exemples dans le secteur d`assurance Turc
dc.title.alternativeKurum kimliğinin bir unsuru olarak inovasyon: Türk sigorta sektöründe örnekler
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİletişim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInnovative
dc.subject.ytmInsurance
dc.subject.ytmInsurance sector
dc.subject.ytmSuggestion box system
dc.subject.ytmCorporate culture
dc.subject.ytmInnovation
dc.identifier.yokid371245
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid258154
dc.description.pages186
dc.publisher.disciplineStrateji Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess