Show simple item record

dc.contributor.advisorDevelioğlu, Hüseyin Murat
dc.contributor.authorAtasoy, Kemal
dc.date.accessioned2020-12-30T08:30:42Z
dc.date.available2020-12-30T08:30:42Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/499784
dc.description.abstractSponsorluk, özellikle 1970 ve 1980'ler sonrası dünya çapında giderek büyüyen bir iletişim aracı olmuştur. Esas olarak, spor faaliyetleri ve organizasyonlarının gerçekleştirilmesi ve sürdürülmesinde kilit rol oynayan sponsorluk, aynı zamanda hukuk alanında yeni bir sözleşme tipi olarak doğmuştur. Spor sponsorluğu sözleşmesi, herhangi bir genel veya özel kanunda tüm unsurları ve sonuçlarıyla birlikte düzenlenmemiştir. Yeni bir sözleşme tipi olarak bu sözleşmenin genel hukuki özellikleri ve objektif esaslı unsurlarının incelenmesi gerekmektedir. Bunun yanı sıra, spor sponsorluğu sözleşmesinin hangi sözleşme türüne ait olduğu ortaya çıkarılmalıdır. Bu çalışma, spor sponsorluğunu yeni bir kavram ve sözleşme tipi olarak ele alırken, spor sponsorluğu sözleşmesinin hukuki olarak nitelendirmeyi amaçlamaktadır.
dc.description.abstractSponsorship, especially after 1970's and 1980's, has been a global developing communication instrument. Essentially sponsorship that is a key point to realize and remind the sport activities and organizations meantime arose as a new type of agreement in legal field. Sport sponsorship agreement was not enacted within its all elements and circumstances in any general or private code. As a new type of agreement, principal legal characteristic and objective essential elements of this agreement should be considered. Besides this, it should be established that which type of agreement sport sponsorship agreement reside in. While this thesis is dealing with sport sponsorship as a concept and new type of agreement, it aims to characterize legally the sport sponsorship agreement.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHukuktr_TR
dc.subjectLawen_US
dc.titleSpor sponsorluğu sözleşmesinin hukuki niteliği
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentÖzel Hukuk Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10024391
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid353076
dc.description.pages160
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess