Sanatsal akımları reklam (tanıtım) grafikleri üzerindeki iletişim etkisi
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
ÖZET Araştırmamın konusu; `Sanatsal Akımların reklam ( tanıtım ) grafikleri üzerindeki iletişim etkisi`, gereği bu çalışma, parçalan bir bütünü oluşturacak biçimde incelenip, resimli açıklamalarla desteklenerek sunulmuştur. Buna göre araştırmam beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, grafik, grafik sanatı ve malzemeleri hakkında kısa bilgi verildikten sonra; grafik sanatının gelişimi açıklanmıştır. ikinci bölümde, reklam, reklam grafiği ve türleri ile reklamın gelişimi üzerinde durulmuştur. Üçüncü bölümde, İletişim, iletişimin tarihi ve medyalar genel olarak açıklandıktan sonra medya çeşitleri olan işitsel, işitsel - görsel, görsel medyalara kısaca değinilmiştir. Dördüncü bölümde, sanatın kısa tanımından sonra amacı ve işlevi üzerinde durulmuştur. Ayrıca bu bölümde, ilkçağ, ortaçağ, yeniçağ,, yakınçağ başlıkları altında sanat ve Sanatsal Akımların çıkış nedenleri, oluşumları, sanatçıları, akım özellikleri hakkında kısa bilgiler ile, günümüz sanat anlayışıda yer almaktadır. Beşinci bölümü oluşturan bilgiler ise araştırmamın konusu olan, Sanatsal Akımların reklam grafikleri üzerindeki iletişim etkisinin açıklamaları ile resimli karşılaştırmaları yer almaktadır. Bölümün içerisinde kültür, sosyal, ekonomik ve politik değişimlerin yanında, teknik ve teknolojik gelişimin, Sanatsal Akımların reklam grafikleri üzerindeki iletişim etkisine nasıl yansıdığı ortaya konulmuştur. IV SUMMARY The subject of my search is: The effect of conjunction of the artistic fluencies on the Advertisements graphics ( demonstration ). İn result, this work has been offered after being examinated all parts in one unit and supported by the illustrated explanations. So, my search is composed by five chapters. In the first chapter, after giving a short information about graphics Art of graphic and its materials. İt is explained its evolution. In the second chapter, the explanation is on the Advertisement, graphic of Advertisement and its species and evolution. In the third chapter, it has shortly contacted the conjunction, the history of the conjunction, generally the ` Media ` and its species which are, auditive, visual and audi-visual medias. In the fourth chapter, after the short description of the Art, it has studied on its but and function. Besides in this chapter, it has given a short information on the reasons of starting of the Art and artistic fluencies, their evolutions and artists also their caracteristics and finally, today's artistic understandings. All those informations have been offered under the titles of antique times, middle-age, new and approach ages. Finally, in the fifth chapter, essentially is the comparison, beetwen the informations given about the artistic fluencies and illustrated informations. In this chapter it has declared that, besides the cultural, social, economical changes, how technical and technological changes have reflected on the conjunction of the artistic fluencies on the advertisements graphics. W` YÜKSEKÖ?RETİM KURUİ ifflKUMANTASYOll to~»AÖ
Collections