Bağlama öğretim yöntemleri üzerine bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmada, 1965 yılından bu güne Bağlama öğretimi üzerine yazıl mış 10 adet Bağlama metodu, Bağlama öğretimini esas alan; Öğretme- Uygulatma-Eğitme-Teknik Hareketleri Refleks Haline Getirme, aşamalarını takip eden kriterler baz alınarak incelenmiş, sonuçta bu metodların, sıkı sıkıya takip edilerek bağlama öğretme amacına ne derece hizmet edebildikleri ii(kullanabilirlik) yüzdeleriyle tesbit edilmiştir. Bu veriler ışığında, Müzik Eğitimi yapan okullarda kullanılabilecek türde bir Bağlama Metodunun özellikleri ve konuları önerilmiştir.Anahtar sözcükler: Bağlama Öğretim Metodları, Metot Yazarları, Öğretme Teknikleri. In this study, ten methods on teaching Bağlama which have been written since 1965 examined by considering the criteria related to the teaching, practicizing training and bringing technical movements up to the reflexive movements. As a result to what extent these methods are applicable in teaching Bağlama has been found out in their perceutages. Under the light of these data, the features and subjects of Bağlama ivmethods which can be used at schools of music have been suggested. Keywords: Methods on teaching Bağlama, writers of methods, teaching techniques.
Collections