Browsing SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "112 Emergency Call Center"
Now showing items 1-3 of 3
-
112 acil çağrı merkezi çalışanlarının dikkat düzeyini etkileyen faktörlerin değerlendirilmesi
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2020-01-20)Bu araştırma 24 saat kesintisiz hizmet veren Ankara 112 Acil Çağrı Merkezi Sağlık KKM çalışanlarının seçici dikkat düzeyini tespit etmeyi ve dikkati etkileyen faktörleri analiz etmeyi amaçlamaktadır. Araştırmanın örneklemini, ... -
Erişkin hasta/yaralıda arrest ritimleri tanıma ve uygun tedavi yöntemlerini belirleme konusunda bilgi düzeyinin incelenmesi
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2020-02-07)Bu araştırma Konya İli; hastane öncesi acil sağlık hizmetlerinde görev yapan ATT ve paramedikler ile ATT ve paramedik öğrencilerinin erişkin hasta/yaralıda arrest ritimleri tanıma ve uygun tedavi yöntemlerinin belirlenmesi ... -
Şiddete maruz kalma durumunun beş faktör kişilik özelliği ve duygusal zekâ boyutu ile 112 çalışanları üzerinde değerlendirilmesi
(SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2020-04-21)Bu çalışmada şiddete maruz kalma durumunun beş faktör kişilik özelliği ve duygusal zekâ boyutu ile 112 çalışanları üzerinde değerlendirilmesi amaçlanmıştır.Araştırmanın evrenini, Konya İl Ambulans Servisi Başhekimliği ...