Ürün yönetimi ve ürün hayat seyri dönemlerinde izlenecek pazarlama stratejileri ve ayakkabı sektöründe bir örnek uygulama
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Ürün yönetimi pazarlama içinde çok önemli yere sahiptir. Ürün, tümfaaliyetlerin başlangıç noktasıdır. Çünkü fiyat, dağıtım ve tutundurma kararlarınıvermeden önce üretilecek ürünün belirlenmesi gerekir. Ürün konusunda alınan yanlışbir kararın sonradan düzeltilmesi çok güçtür ya da imkânsızdır. Kalitesi düşük ya dakötü bir ürünü belirli bir süre satmak mümkündür. Ama bu durum uzun bir süredevam etmez. Kötü ürün üreten bir işletme, fiyatlama ve dağıtım kanalı seçimikararlarında büyük güçlüklerle karşılaşır. Bundan dolayı ürün, bir işletmenin başarı yada başarısızlığında en önemli etkendir. Dolayısıyla, ürün politikası diğer bir deyişle,hangi ürünlerin üretilip pazarlanacağını ve bunların özelikleri belirlenirken çok dikkatliolunmalıdır. Product managing is an important matter at marketing issue.Product is theinitial stage of all activities.A product has to be determined before decidingprice,distributing and maintain decisions.To alter a false decision is very difficult orimpossible.Cheap quality or bad products can be sold in a limişted time.But this processwon?t go on forever.A company which produce cheap quality products meets withobstacles while choosing distributing agencies and pricing.Therefore a product is asignificant factor for success or failure.So we have to be very carefull about productpolicy.
Collections