Y kuşağı çalışanlarının iş değerleri ve işten beklentileri ile yöneticilerin bu kavramları algısı arasındaki farklar (telekominikasyon sektöründe bir araştırma)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu çalışmanın amacı, Y kuşağı çalışanlarının iş hayatındaki beklentilerinin incelenmesidir. İşletmelerin ve yöneticilerinin Y kuşağını tanıyarak, kendilerini gözden geçirmelerini ve işletmelerinde ve şirket içi uygulamalarında güncelleme yapma gerekliliğini ortaya çıkarması açısından önem taşımaktadır.Çalışma kapsamında Özel bir iletişim firmasında anket uygulaması yapılmıştır. Bu çalışmanın öncelikli amacı olan Y kuşağının, iş hayatındaki beklentileri diğer kuşaklardan farklı ya da benzer midir sorusuna yanıt aranmıştır. Anket aracılığıyla elde edilen verilerin analizleri ve testleri sonucunda; Y kuşağı çalışanları iş dünyasında diğer kuşaklara göre farklı beklentilere sahip olduğu gözlenmektedir.Anahtar Kelimeler: Beklenti, Kuşak, Organizasyon, Y Kuşağı The aim of this study is to investigate expectations of Y generation employees in business life. It is very important for businesses and managers to review themselves and discover how to make some necessary updates on theirselves, operations and internal business applications by recognizing the Y generation.Within the scope of the study, a survey was conducted in a telecommunication sector in a private communication company. The primary objective of this study is looking for the answers for this question; Are Generation Y expectations simillar or different from other generations in business life. The data obtained by the survey analysis and test results; In the business life, it is observed that Generation Y employees have different expectations than the other generations.Keywords: Expectation, Generation, Organization, Generation Y, Comparison
Collections