Search
Now showing items 1-2 of 2
İşletmelerdeki tutundurma faaliyetlerinin markalaştırma çalışmaları üzerindeki etkisi: Konya ve Çumra Şeker Fabrikalarında örnek olay çalışması
(2018-08-06)
İşletmeler arasında yaşanan yoğun rekabet ortamı, mal ve hizmet seçeneklerini artırmış ve tüketicilerin karar verme aşamasında zorlanmasına sebep olmuştur. Bu nedenle işletmeler, hem tüketicilerin kendilerini tanıması hem ...
Aile işletmelerinde paydaşların önceliği teorisi: İşletme performansı ve sürdürülebilirliğine etkisi
(2018-08-06)
Yirminci yüzyılın ikinci yarısından itibaren gelişmeye başlayan aile işletmeleri, tüm şirketlerinin Dünya'da ortalama % 80'ini, Türkiye'de ise ortalama 95'ini oluşturmaktadır. Bu sebeple, aile işletmelerinin ...