Search
Now showing items 1-5 of 5
Anne babanın kabullenici tutumunun okul öncesi kurumlarına devam eden 4-6 yaş çocukların akademik benlik saygısına etkisinin incelenmesi
(2019-01-07)
Bu araştırmada okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden çocukların ebeveynlerinin kabullenici ve reddedici tutumlarının çocuklarının akademik benlik saygısına olan etkisi incelenmiştir. Ayrıca özel ve devlet okul öncesi ...
Montessori yönteminin anaokulu çocukların akran ilişkilerine ve akran tepkilerine etkisinin incelenmesi
(2019-11-10)
Bu araştırmada, `Montessori yöntemiyle eğitim alan okul öncesi çocuklarla MEB Okul Öncesi Eğitim Programı'yla eğitim alan çocukların akran ilişkileri ve akran tepki tercihleri farklılaşmakta mıdır?` sorusuna cevap ...
48-59 ve 60-71 ay arası çocuklar için Battelle gelişimsel envanter`in (Bge-2) Türkçe uyarlama ve geçerlik-güvenirlik çalışması
(2019-11-26)
Bu araştırmanın amacı, Battelle Developmental Inventory'nin (BDI-2) (Battelle Gelişimsel Envanter'in) (BGE-2) 48-71 aylık çocuklar için Türkçeye uyarlama ve güvenirlik-geçerlik çalışmasının yapılmasıdır. Genel ...
Duygusal Zeka Özelliği Ölçeği-Adölesan Kısa Formu`nun uyarlama çalışması
(2019-01-07)
Bu çalışmanın amacı; Duygusal Zeka Özelliği Ölçeği-Adölesan Kısa Formu'nun Türkçe uyarlamasını yapmaktır.Duygusal Zeka Özelliği Ölçeği-Adölesan Kısa Formu'nun uyarlamasınınyapıldığı araştırmada genel tarama modeli ...
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin empatik eğilim ve iletişim becerilerinin karşılaştırılması
(2019-01-15)
Bu araştırmanın genel amacı, okul öncesi öğretmenlerinin empatik eğilimleri ile iletişim becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. İlişkisel tarama modelinde düzenlenen araştırmanın çalışma grubu, 2014-2015 eğitim-öğretim ...