Search
Now showing items 1-6 of 6
İşletmelerde sosyal medya yönetiminin pazarlama performansına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2019-06-11)
Sosyal medya yaygınlaştıkça kullanım alanları gelişmektedir. Sosyal medya pazarlama uygulamaları bunlardan sadece bir tanesidir. Dijital pazarlama, özellikle sosyal medya pazarlaması, müşteriyi bilinçlendirmiş ve aktif ...
Kriz dönemlerinde pazarlama iletişimi uygulamalarının işletme performansına etkileri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Yaşadığımız yüzyılda ekonomik, sosyal ve teknolojik alanda birçok gelişmenin meydana gelmesi, pazarların küreselleşmesine ve uluslararası rekabetin artmasına neden olmuştur. Sürekli değişen ve giderek belirsizleşen bu ...
Kaynak temelli teori bağlamında üretim ve pazarlama stratejilerinin işletme performansı üzerine etkisi: Türkiye`de faaliyet gösteren yabancı sermayeli şirketlerde bir uygulama
(2018-08-06)
Günümüzde hayatın hemen hemen her bölümünü etkisi altına alan küreselleşme eğilimi, ekonomik aktivitelerle olan etkileşiminin bir sonucu olarak rekabet cephesinde radikal değişimlere neden olmuş ve meydana gelen değişimler ...
İhracat performansını etkileyen faktörlerin pazarlama politikalarına etkileri: Konya otomotiv sektörüne yönelik bir araştırma
(2020-07-06)
Küresel rekabet ortamında faaliyet gösteren işletmeler yerel pazarları yeterli görmeyip dış pazarlara açılmak istemektedirler. İşletmelerin sürdürebilir büyüme amacıyla dış pazarlara açılmak için kullandıkları en etkin ...
İçsel pazarlama uygulamalarının işletme performansı üzerine etkisi: Kamu-Özel hastane karşılaştırması
(2018-08-06)
Son yıllarda hizmet sektöründeki hızlı gelişmeler, sektör içinde hizmet konusuna verilen önemin bir göstergesidir. İşletmeler sürekli olarak değişen ve gelişen çevre şartlarına uyum sağlayabilmek konusunda çeşitli hizmetlerden ...