Search
Now showing items 1-6 of 6
The factors impact consumers from different cultures in social media marketing practices: A study on Thailand and Turkey
(2019-01-07)
Son yıllarda sosyal medya kullanımı ciddi bir şekilde artış göstermektedir. Sosyal medyanın temel amaçlarından biri insanlar arası iletişimi sağlamak ve ağı oluşturmak. Ticari boyuttan ele alırsak sosyal medya kullanımı ...
Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları ile tüketici satın alma davranışları arasındaki ilişki: Kadın tüketiciler üzerine bir araştırma
(2019-01-08)
Günümüzde yaşam koşullarının farklılaşması, kadının iş hayatında daha aktif rol alması onun finansal gücünü artırmış ve buna bağlı olarak satın alma alışkanlığını da değiştirmiştir. Bu anlamda kadın tüketicilerin satın ...
The impact of green advertising practices in Turkey on environmental purchasing decisions of consumers
(2019-10-14)
Günümüzde artan çevre sorunları tüketiciler ve işletmeler açısından farkındalığın oluşmasına yol açmıştır. İşletmeler, ürettikleri mal veya hizmetin doğaya karşı duyarlı olduğunu, çevre dostu olan mallar ürettiklerini ...
Nöropazarlamada davranışsal deneylerle reklamın tüketici üzerindeki etkisinin araştırılması
(2019-10-31)
Tarım toplumundan endüstriyel topluma geçen tüketiciler, değişen yaşam şartları ve zengin ürün seçenekleri, ezber bozan bir nitelikte veya geleneksel perspektifin ötesinde, pazarlama anlayışında radikal değişimlerin ...
5-10 yaş arası çocuk tüketicilerin giysi tercihleri ve giysi satın alma davranışlarına etki eden faktörler
(2019-01-07)
Kişilerin tüketici olarak sosyalleşmesi çocukluk dönemlerinde başlamaktadır. Çocuklar, çok küçük yaşlarda kendi ürün tercihlerini ailelerine kabul ettirebilmekte, ailelerinin satın alma kararlarını etkileyebilmektedir. Bu ...
Yeşil pazarlama ve tüketicilerin satın alma davranışlarının incelenmesi beyaz eşya sektörüne yönelik bir araştırma
(2019-06-27)
Nüfus artışı, sanayileşme, teknolojinin yaygınlaşması ve aşırı tüketim ile doğru orantılı olarak enerji israfı artmıştır. Bu durum enerjinin verimli olarak kullanılmasını gündeme getirmiştir. Bu gelişmelere paralel olarak ...