Search
Now showing items 1-10 of 294
Bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolü
(2019-09-02)
Çalışmanın konusunu, birbirinden farklı iki soyut kavram olan `tüketici temelli marka değeri` ve `bireysel değerler` oluşturmaktadır.Çalışmanın amacı, bireysel değerlerin marka değeri algısı üzerindeki rolünü incelemektir. ...
İyi niyet geliştirme aracı olarak sosyal sorumluluk: Jandarma Genel Komutanlığı toplumsal gelişime destek faaliyetleri örneği
(2018-08-06)
Günümüzde halkla ilişkiler faaliyetlerinin en önemli ayağı, sosyal sorumluluk faaliyetleridir. Kurumlar bu faaliyetleri doğrultusunda halkın gözündeki değerlerini yükseltmekte ve marka değerlerini büyütmektedirler.Türk ...
Belediyelerin engellilere yönelik faaliyetlerinin kurum imajı açısından önemi: Samsun Büyükşehir Belediyesi örneği
(2019-02-08)
Kurum imajı; hedef kitlenin zihninde, kurumun fiziksel özellikleri, iletişim özellikleri, kurumsal davranış, hizmet sunumu gibi birçok farklı unsurun etkisiyle oluşan ya da oluşturulan bir resimdir. Varlıklarının gerekçesi ...
Üniversiteye giriş sınavına hazırlanan öğrencilerin gözünde halkla ilişkiler eğitimi veren bölümlerin imajı
(2019-10-16)
Halkla İlişkiler, zamanla kurum ve kuruluşlar açısından önem taşımaya başlamıştır. Günümüz iletişim çağında etkili bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkiler eğitimi veren kurumlar da aynı doğrultuda önem kazanmışlardır. ...
Polisin motivasyonunda rol oynayan faktörler: Konya Emniyet Müdürlüğü personeli üzerine bir inceleme
(2018-08-06)
Motivasyon kavramı kurumlar için giderek önem kazanmaya başlamıştır. Aynı zamanda kurumda çalışan kişilerin verimli ve başarılı olmaları açısından motivasyonun önemi yadsınamaz. Çalışanları kurum yararına hareket etmek ...
İnternet reklamcılığında web tasarımının önemi
(2018-08-06)
Marka konumlandırma sürecinde nedene dayalı pazarlamanın değerlendirilmesi: Bir uygulama örneği
(2018-08-06)
Günümüzde güçlü markalar yaratabilmek, tüketici tercihini oluşturacak bir farkındalık yaratarak rekabetçi pazar piyasasında avantaj sağlayabilmek, kurumlar için yoğunlaşan ve karmaşıklaşan iletişim ortamlarında gittikçe ...