Show simple item record

dc.contributor.advisorArslan, Ahmet Ali
dc.contributor.authorAykut, Müzeyyen
dc.date.accessioned2020-12-29T14:07:04Z
dc.date.available2020-12-29T14:07:04Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/438699
dc.description.abstractBu çalışma, Hacıveyiszade Mah Ahmet Haşhaş İlköğretim Okulu'nda 23 ve 20 öğrenciden oluşan sekizinci sınıf seviyesindeki iki sınıfta yapıldı. Manavgat masallarının İngilizce öğrenmek için motive edici ve yararlı olup olmadığını belirlemeye çalıştık. 23 öğrenciden oluşan deney grubuna dört tane Manavgat masalı öğretildi ve ilgili etkinlikler yapıldı. 20 öğrenciden oluşan kontrol grubunun Manavgat masallarıyla ilgili özel bir çalışması yoktu. Dört hafta boyunca kontrol grubuna ders kitabı aracılığıyla İngilizce öğretildi. Her iki gruba da ön test ve son test olmak üzere bir anket uygulandı. Bu, öğrencilerin Manavgat masallarıyla İngilizce öğrenmeye karşı tutumlarıyla ilgili üç açık uçlu sorudan oluşan bir anketti. Sonuçlar, İngilizce öğrenirken Manavgat masallarının öğrenciler üzerinde olumlu bir etkisinin olduğunu göstermiştir.
dc.description.abstractThis study was performed in two 8th grade classes including 23 and 20 students at Hacıveyiszade Mah Ahmet Hashas Elementary School. We tried to determine whether using Manavgat folk tales was motivating and beneficial for learning English. The experimental group including 23 students was taught four Manavgat folk tales and related activities were done. The control group including 20 students had no specific study related to Manavgat folk tales. Control group was taught English by means of course book during four weeks. Both groups were given a questionnaire as a pre-test and a post-test. It consisted of three open-ended questions related to the attitudes of students towards learning English through Manavgat folk tales. The results showed that Manavgat folk tales have a positive effect on students while they are learning English.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe role of Manavgat folk tales for teaching English Haciveyiszade Ahmet Hashas Elementary School
dc.title.alternativeManavgat masallarının Hacıveyiszade Ahmet Haşhaş İlköğretim Okulunda İngilizce öğretimindeki rolü
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Anabilim Dalı
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmEnglish lessons
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmTales
dc.subject.ytmAntalya-Manavgat
dc.subject.ytmPrimary education schools
dc.subject.ytmTeaching
dc.identifier.yokid392510
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universitySELÇUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid278638
dc.description.pages142
dc.publisher.disciplineİngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess