Search
Now showing items 1-6 of 6
İlköğretim 7. sınıf din kültürü ve ahlak bilgisi ünitelerinin bazı aktif öğrenme yöntemlerine göre işleme imkanları
(2018-08-06)
Din kültürü ve ahlak bilgisi dersi soyut konuların çokluğu sebebiyle somutlaştırılmaya fazlasıyla ihtiyaç duyar. Bu çalışmanın amacı aktif öğrenme yönteminin din kültürü ve ahlak bilgisi dersini öğrencilerin daha kolay ...
İlköğretim 6. sınıf din kültürü ve ahlak bilgisi ünitelerinin bazı aktif öğrenme yöntemlerine göre işleme imkânları
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı; aktif öğrenme tekniklerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersine uygulanabilirliğini ve uygulamanın dersin işlenişi üzerindeki etkisinin ne olduğunu araştırmaktır.Araştırma, ilköğretim 6.sınıf üniteleri ...
İlköğretim 7. sınıf fen ve teknoloji dersi ``kuvvet ve hareket`` ünitesinin öğretiminde proje tabanlı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, ilköğretim fen ve teknoloji dersinde proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ile yapılan öğretimin öğrenci başarısı ve fen ve teknoloji dersine karşı tutumu üzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaçla, `Kuvvet ...
Fen ve teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisi
(2018-08-06)
Bu araştırma ilköğretim Fen ve Teknoloji dersinde ?Canlılar ve Enerji İlişkileri? ünitesinin öğretilmesinde proje tabanlı öğrenmenin öğrenci başarısına etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır.Araştırma 2010-2011 öğretim ...
İlköğretim ders kitaplarında kullanılan resimlerin 7-9 yaş öğrencilerinin öğrenme ve yaratıcılıklarına etkileri
(2018-08-06)
Araştırmada, İlköğretim 1.kademe 1, 2 ve 3. sınıflarda okutulan ders kitaplarında, öğrencinin metni anlaması ve öğrenmenin kolaylaştırılması amacıyla kullanılan resim- grafik ve diğer görsel öğelerin, öğrencinin eğitimine ...
İlköğretim 8. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ünitelerinin bazı aktif öğrenme yöntemlerine göre işleme imkanları
(2018-08-06)
Eğitim öğretim faaliyetlerinde öğrenmeyi kolaylaştıracak ve verimi arttıracak yöntemlerin kullanılması çok önemlidir. Aktif öğrenme yöntemleri de öğrenme sürecinde zamanın ve performansın en iyi şekilde kullanılıp en üst ...