Johann Sebastian Bach`ın altıncı eşliksiz viyolonsel süiti`nin (BWV1012) klasik gitarla icra edilebilmesine yönelik bir araştırma
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Barok dönem bestecisi olan J. S. Bach'ın viyolonsel için yazdığı süit formundaki eserin klasik gitarla icra edilebilmesi, bu araştırmanın esasını oluşturmaktadır. `Giriş` kısmında bulgulara yön verecek şekilde bazı tanımlar yapılacak, çeşitli kavramlar açıklığa kavuşturulacak ve problem durumuna değinilecektir. `Yöntem` kısmında araştırmada hangi yöntemlerle kaynak tarandığı ve bulgulara ulaşıldığı açıklanacaktır. Ardından `Bulgular ve Yorumlar` kısmında araştırmanın problem durumuna yönelik bulgular elde edilecek ve bunlar yorumlanacaktır. Son olarak araştırmanın `Sonuç ve Öneriler` kısmında elde edilen bulgular ışığında ulaşılan sonuçlara yer verilerek öneriler getirilecektir.Anahtar Sözcükler: J. S. Bach, klasik gitar, Altıncı Eşliksiz Viyolonsel Süiti (BWV 1012), transkripsiyon The aim of this work is to perform a suite written for cello by the Baroque period composer J. S. Bach. In the first part, there will be definitions and well-substantiated explanations to cast more light on the findings. The second part will cover the methods of scanning sources to reach findings of the research. The third part will include the findings with their interpretation. Finally, there will be results about the findings obtained, along with suggestions that made in the conclusion of this research.Key Words: J. S. Bach, classical guitar, The Sixth Unaccompanied Cello Suite (BWV 1012), transcription
Collections