Show simple item record

dc.contributor.advisorEskicumalı, Ahmet
dc.contributor.authorÖzkurt, Cem
dc.date.accessioned2020-12-29T13:52:35Z
dc.date.available2020-12-29T13:52:35Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/434981
dc.description.abstractGeçen zaman içerisinde Dil Öğretimi Yöntemleri birçok değişikliğe uğramış, yaşanan bu değişiklikler çoğu zaman daha iyi bir yöntemin ortaya çıkarılarak kullanılabilmesini sağlamıştır. Bu çalışmada, var olan birçok dil öğretimi yaklaşımının özellikleriyle birlikte İletişimsel öğretim yönteminin birbirleriyle olan ilişkileri de incelenmiştir. Bir öğretim yönteminin tüm bakış açıları, öğretim ve öğrenim kuramlarının doğasına bağlı olmakta ve mutlaka birlikte analiz edilmesi gerekmektedir. Buradan elde edilecek sonuçlarsa yabancı dil öğretimi sürecinde çok önemli bir rol oynamaktadır. Yapılan çalışmada İletişimsel Dil Öğretim Yöntemi ve diğer Dil Öğretimi Yöntemleri arasında hangisinin daha etkin olduğu araştırılmış, ortaya çıkan sonuç İletişimsel olarak uygulanmakta olan yaklaşımların diğer yaklaşımlarla karşılaştırıldığında öğrenciler üzerinde daha etkili sonuçlar verdiği yönünde olmuştur.
dc.description.abstractIn the course of time, the language teaching methods changed, and these changes mostly caused the apperance of a new method and applying of it. In this study, almost all of the language teaching methods are going to be analysed and compared to each other. A single teaching method's all aspects are formally based on the nature of the teaching and learning approaches and must be analysed all together. Furthermore, the data gathered from these analysis are going to take major role in the language teaching processes. Therefore, the activities of the language teaching methods must be supported with the theoretical studies, analaysed directly using within the science and can easily be reached to the best method while using the experimentality. difference between the Communicative Language Teaching and the other Language Learning methodologies and tried to find out which one was more beneficial. And a result of their research, they found that only some of the teachers used the written methods as they were, most of them created their own methodologies in the classroom.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleYabancı dil öğretimi sürecinde iletişimsel dil öğretim yönteminin uygulanabilirliği konusundaki öğretmen görüşleri
dc.title.alternativeTeachers' opinions on the application of the communicative language teaching method in the language teaching process
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmCommunicative language teaching
dc.subject.ytmTeacher opinions
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.identifier.yokid10118581
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universitySAKARYA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid436913
dc.description.pages88
dc.publisher.disciplineEğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess