Show simple item record

dc.contributor.advisorDemirarslan, Deniz
dc.contributor.authorAyberk, Bülent
dc.date.accessioned2020-12-29T13:36:54Z
dc.date.available2020-12-29T13:36:54Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/429870
dc.description.abstractKurum kimliğinin incelenmesi ve (KSO) Kocaeli Sanayi Odası'nda örneklenmesi temeline dayanan tez konusunun irdelenme süreci aşağıdaki şu basamaklarla oluşturulmuştur. İlk olarak kavramı oluşturan kurum, örgüt, grup ve kimlik arasındaki ilişkiler ve anlam farklılıkları tanımlandıktan sonra kurum felsefesi, kurumsal iletişim, kurumsal davranış, kurum kültürü ve kurum imajı açıklanmıştır. Daha sonra kimlik oluşturma sürecinde etkin bir rol alan sosyal bilimler konu ile ilgisi dolayısı ile ortaya konmuş ve bir başlık altında toplanmıştır. Tezin genel kapsamı kurum kimliğinin görsel iletişim ile olan bağlantısıdır. Bu çerçevede görsel disiplinler, temel kavramları ve konu ile olan ilgisi bu başlık altında toplanmıştır. Ardından kurum kimliğinin dünyadaki önde gelen uygulayıcıları ve ülkemizdeki durumu genel hatları ile incelenmiş son bölümde ise irdelenen tüm veriler, KSO'nun yönetsel yapısında, fiziksel mekanı olan oda binasında ve sosyal tesisinde mimari ve iç mimari açıdan incelenmiştir.
dc.description.abstractXI ABSTRACT These steps are put forward, in the process of examining subject, Basic corporational elements are explained after defining the relations and differences between the concepts that constitute Corporate Identity. Social sciences that has a determination in the process of constituting Corporate Identity are gathered in the topic of 'Social Sciences'. The general feature of the dissertation is the relation between the visual- corporational communication. In this context visual disciplines are examined and gathered under this topic. Then the corporate idenitity being practized in the most place in the world and in Türkiye are examined and these datas are concretized by taking KSO as a sampleen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİç Mimari ve Dekorasyontr_TR
dc.subjectInterior Design and Decorationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKurum kimliğinin gelişimi ve iç mimarlık uygulamalarına yansıması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİç Mimarlık Anabilim Dalı
dc.subject.ytmArchitectural interaction
dc.subject.ytmInterior architecture
dc.subject.ytmInterior design
dc.subject.ytmVisual communication
dc.subject.ytmIdentity
dc.subject.ytmCorporate identity
dc.subject.ytmArchitectural
dc.subject.ytmArchitectural characteristics
dc.identifier.yokid163437
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid147172
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess