Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyacının belirlenmesi(Denizli ili örneği)
dc.contributor.advisor | Zorba, Ercan | |
dc.contributor.author | Ercan, Oğuz | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T13:32:59Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T13:32:59Z | |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/428420 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmada, ilköğretim ve ortaöğretim okullarında görev yapan beden eğitimi öğretmenlerinin milli eğitim sistemimizde mevcut hizmet içi eğitim uygulamalarına ilişkin ihtiyaçları ve görüşleri ortaya konmaya çalışılacaktır. Araştırmada ilköğretim ve ortaöğretim okullarında görev yapan beden eğitimi öğretmenlerinin görüşlerine bağlı olarak, hizmet içi eğitim uygulamalarına olan ihtiyaç düzeyleri ve sorunların ortaya çıkarılması amaçlanmaktadır.Araştırma, Denizli il merkezindeki ilköğretim ve ortaöğretim okullarında görev yapan beden eğitimi öğretmenlerini kapsamaktadır. Araştırma, il merkezinde ve il merkezine bağlı bulunan 165 okulda görev yapan beden eğitimi öğretmenleri üzerinde yapılmıştır.Araştırmada veri toplama aracı olarak Demirtaş'ın çalışmasında kullanılan hizmet içi eğitim ihtiyacı ölçeği kullanılmıştır. Araştırma sonucunda; beden eğitimi öğretmenlerinin hizmet içi eğitim faaliyetleri hakkında yeterli bilgiye sahip oldukları, büyük çoğunluğun hizmet içi eğitim faaliyetlerine katılmak istediği, teknik ve pratik alanda hizmet içi eğitim almak istedikleri ve hizmet içi eğitim faaliyetlerinin meslekleri açısından faydalı olacağına inandıkları yönünde sonuçlar çıkmıştır.Anahtar Kelimeler: Hizmet içi eğitim, Denizli, İlköğretim ve ortaöğretim, Beden eğitimi öğretmenleri, Spor | |
dc.description.abstract | )In this study, physical education teachers working in primary and secondary schools existing in-service training on the implementation of the national education system needs and views will be revealed. In this study, the views of physical education teachers who work in primary and secondary schools, depending on the levels and the need for in-service training practices intended to identify the problems.In this study in Denizli city center physical education teachers working in primary and secondary schools covers. The research connected to the city center and the city center and physical education teachers of the school was carried out on 165 units.Demirtaş as a data collection tool used in the study is the scale of in-service training needs. The result of research activities, physical education teachers' in-service training that they have sufficient knowledge of the immense majority, wants to participate in in-service training activities, technical and practical field they want to get in-service training and in-service training activities were the results that they believe will be beneficial in terms of professions.Key Words: In-service training, Denizli, primary and secondary education, physical education teachers, sport. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin hizmet içi eğitim ihtiyacının belirlenmesi(Denizli ili örneği) | |
dc.title.alternative | Determine the need for service training of physical education teachers (Example of the province of Denizli) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Sports | |
dc.subject.ytm | Physical education | |
dc.subject.ytm | Physical education and sports lesson | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.subject.ytm | Branch teachers | |
dc.subject.ytm | In service training | |
dc.identifier.yokid | 458776 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 326088 | |
dc.description.pages | 134 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |