Show simple item record

dc.contributor.advisorFırat, Aytekin
dc.contributor.authorÖzden, Bekir Çağatay
dc.date.accessioned2020-12-29T13:27:30Z
dc.date.available2020-12-29T13:27:30Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-18
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/426568
dc.description.abstractSivil toplum kültürel açıdan sosyal organizasyonları ile sosyalizasyon sürecine yeni bir boyut eklemekte sosyolojik deyimle farklı sınıflara ve tabakalara mensup bireylerin gönüllülük ve kar amacı gütmeden (non-profit) bir araya gelerek oluşturdukları örgütlerle kültürel yaşam alanına farklı perspektifler açmaktadır. Sivil toplum ayrıca küreselleşme olgusu açısından dünyada siyasi sınırları aşarak her türlü kültürel farklılıkları bir tarafa bırakmayı başararak bir yeni dünya ve dünya ulusu olayı ortaya koymayı başarmış söz konusu durum felsefi ve sosyolojik arka planı ile yeni bir tanımlama ve açıklama getirmeyi zorunlu kılmıştır. Günümüz sivil toplumlarının halkla ilişkiler çalışmalarının yeterli olup olmadığını irdelemek ve bunu bir örnekle tamamlamak çalışmanın esas amacıdır. Ayrıca bundan sonraki süreçte de bu araştırmanın konusuyla ilgili yapılacak olan çalışmalara ışık tutmak ve sivil toplum örgütlerinin halkla ilişkilere gerektiği önemi vermesini sağlamaktır. Bu çalışma ile hedeflenen, sivil toplum örgütlerinin halkla ilişkiler çalışmalarına daha çok önem vermeleri konusunda farkındalık oluşturmak ve bu çalışmalarda kendilerini geliştirmelerini sağlamaktır. Halkla ilişkiler çalışmalarının gelişmiş olması ile toplum içinde sivil toplum örgütlerinin konumunun daha iyi yere gelebileceğini söz konusu örgütlere gösterebilmektir.
dc.description.abstractCivil society creates a new dimension to the socialization process with its social organizations and opens up different perspectives to the cultural life with organizations that are formed by volunteerism and non-profit organizations of individuals belonging to different classes and strata. Civil society, in terms of globalization, has succeeded in putting forward all kinds of cultural differences in the world and succeeding to bring all kinds of cultural differences to a new world and world nation. The main purpose of this study is to examine whether the public relations works of today's civil societies are adequate or not and to complete with an example. In addition, in the next process to shed light on the works to be carried out on the subject of this research and to ensure that civil society organizations give importance to public relations. The aim of this study is to raise awareness on the importance of civil society organizations in public relations and to enable them to develop themselves in these studies. With the development of public relations activities, it is possible to show that the position of non-governmental organizations in the society can come to a better place.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleSivil toplum örgütlerinde halkla ilişkiler faaliyetleri Muğla Ticaret ve Sanayi Odası örneği
dc.title.alternativePublic relations activities in non governmental organizations: Muğla Chamber of Commerce and Industry
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-18
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10011850
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid577637
dc.description.pages173
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess