Bilgisayar destekli eğitim kapsamında bir uygulama intel gelecek için eğitim projesi ( Elazığ ili örneği)
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Arastıranın genel amacı, Intel Ögretmen Programı kapsamında ögretmenlere verilenegitimin degerlendirmesini yapmak ve ögretmenlerin aldıkları egitimi sınıf içi etkinliklerinene derece yansıttıklarını incelemektir. Bu genel amaç dogrultusunda, 2006 ? 2007 ögretimyılında Elazıg ilinde programın uygulandıgı okullarda bulunan ögretmenlerin verimliliklerineyönelik bir arastırma yapılmıstır.Arastırma tarama modeli kullanılarak gerçeklestirilmistir. Arastırmanın evreni Elazıgilinde görev yapan ve Intel Gelecek çin Egitim kursuna katılan ve 170 ögretmendenolusmaktadır. Örneklemi ise evrenin tamamını kapsamıstır. Arastırma kapsamında, ilgililiteratür taraması ve uzman görüsleriyle elde edilen veriler degerlendirilerek kuramsal boyutolusturulmustur. Kuramsal boyut çerçevesinde anket sorularının gerekli degerlendirmeleriyapılmıs ve uzaman görüslerinden faydalandıktan sonra uygulanmıstır.Anket sonunda elde edilen bulguların bazıları sunlardır: Ögretmenlerin programiçeriginde yeterince faydalanamadıgı görülmüstür. Ögretmenler proje dâhilinde hazırlananWeb site tasarımlarından, brosür, bülten tasarımından yeterince yararlanamadıklarıgörülmüstür. Hemen hemen hiç biri Web sitesi tasarlamamıs ve yayınlaması gereken içerigiyayınlamamıstır. Sene sonu portfolyo sergisi düzenlenmemistir The main puipose of this research?s to evaluate the teachers who have benn given theintel teacher program and how effectively they use this in the class activitresn this frame, a research about the effectivitres of teachers has benn held at schoolswhere the program applied in Elazıg. Through the 2006 ? 2007 education year.The research was done via scanning model. The research covers 170 teachers workingin Elazıg and taking INTEL Teacher Program Course and whole 170 teachers attended theresearch. Theorical backraund depends on the related literature and expert views. Theassesment of the questionnaire. Was done through the specialist views, then the survey waspracticed.The main results of the rersearch are; the teachers attended the course couldn?t makeuse of the program content. They couldn?t use the web site desinging, booklets and bultenseffectively. Approximately none of the attenders desingned a website and broadcasted thenecessary content. The year and portfolio wasn?t exhibited
Collections