1997`den günümüze sosyal bilgiler alanındaki kitap, makale ve bildiriler bibliyografyası
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
Bu araştırmanın amacı, öğretim üyeleri, doktora, yüksek lisans ve lisans öğrencilerine sosyal bilgiler alanında yapılan çalışmaların bütünsel bir görünümünü sunmaktır. Bu amaç için kitaplar, makaleler ve kongre ve konferanslarda sunulan bildiriler kapsama alınmıştır.Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden içerik analizi özetsel yaklaşım deseni ve tarama modeli ile gerçekleştirilmiştir. Literatür taraması Türkiye'deki tüm üniversite kütüphanelerinin sayfalarından, ULAKBİM makale veri tabanından, Türk Eğitim İndeksi ve Türkçe Makaleleri indeksleyen EBSCO veri tabanından yapılmıştır.Literatür taraması sonucu 159 Kitap, 405 Makale ve 953 Bildiri künyesi oluşturulmuştur. Konularına göre baktığımızda, kitaplarda ara disiplinler %14, makalelerde %8, bildirilerde %14 olarak ayrılmaktadır. Disiplinler arası olarak kitaplar %10, makaleler %35, bildiriler %29'luk bir dağılım göstermektedir. Araştırmaların üçü de çoğunlukla genel konuları kapsamaktadır. Bunun yanında araştırma yıllara, yazar sayısına, yayın yerine göre yapılmıştır. The aim of this study is submit to a holistic view of Social study Works to Faculty, Phd and graduate students, undergraduate students. Books, articles, and proceedings is included for this aim to study.This study was conducted with qualitative research method summative approach and survey model. Literature search was done from Library Pages of Universities, ULAKBİM Article Database, Turkish Education İndex and EBSCO which coverd Turkish articles.159 books, 405 articles and 953 proceedings was made up at end of literature search. At look according to topics, inter disciplines is differ from for books %14, articles %8, proceedings %14. As interdisciplines is range from to books %10, articles %35, proceedings %29 to interim disciplines. Three of study is cover mostly general topics. Besides, study is details to source as regards to author, year, topic and publishing.
Collections