Show simple item record

dc.contributor.advisorPekmezci, Mehmet Turan
dc.contributor.authorKoç, İbrahim Halil
dc.date.accessioned2020-12-29T13:05:42Z
dc.date.available2020-12-29T13:05:42Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-05
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/419102
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, markalaşmanın müşteri algılarına etkisini bankacılık sektörü kapsamında ve Akbank örneğinde ele almaktır. Araştırmada öncelikle markalaşmanın ve müşteri tercihinin kavramsal ve kuramsal çerçevesi açıklanmıştır. Ardından araştırma metodolojisi ve bulgular sunulmuştur. Araştırmada Gaziantep ilinde ikamet eden 20-59 yaş arası kişilerden kolayda örnekleme yöntemiyle ulaşılan 384 kişi ile anket yapılmıştır. Toplanan veriler SPSS istatistik programında analiz edilerek yorumlanmıştır. Elde edilen bulgulara bakıldığında, araştırmaya katılım gösteren kişilerin Akbank'ın markalaşmasından genel olarak olumlu etkilendiği bulunmuştur. Anahtar kelimeler: Marka Etkisi, Finansal Marka, Marka Değeri, Müşteri Değeri Müşteri Tercihi
dc.description.abstractThe aim of this research is to examine the impact of branding on customer preferences in the context of the banking sector and in the case of Akbank. Firstly, the conceptual and theoretical framework of branding and customer choice is explained. Then research methodology and findings are presented. In this study, a questionnaire was conducted with 384 people, ranging between 20-59 years of age, who were resident in the province of Gaziantep. The collected data were analyzed and interpreted in SPSS statistical program. According to the findings, it was found that people who participated in the study were affected positively by Akbank's branding.Key words: Brand Effect, Financial Brand, Brand Value, Customer Value, Customer Choiceen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMarkalaşmaya etki eden faktörlere ilişkin Akbank bireysel müşterilerinin algılarının analizi
dc.title.alternativeAnalysis of perceptions of Akbank individual customers related to factors affecting branding
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-05
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10289276
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid588835
dc.description.pages101
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess