Search
Now showing items 1-6 of 6
E-pazarlama yöneliminin ihracat performansı üzerine etkisi: Gaziantep ilinde bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı stratejik yönelimlerin birbirleri arasındaki ilişkileri incelerken bu ilişkilerin, işletmelerin ihracat performansları üzerindeki etkilerini değerlendirmektir. Çalışmada stratejik yönelimler Pazar, ...
Üretim, lojistik ve pazarlama departmanları arasındaki koordinasyonun işletme performansına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada; genel olarak üretim, lojistik ve pazarlama departmanları arasındaki koordinasyonun bu departmanların performansına ve işletme performansına etkisi incelenmiştir. Bu kapsamda araştırma modeli Gaziantep'teki ...
İnternette pazarlama araştırması üzerine Gaziantep tekstil sektöründe bir uygulama
(2018-08-06)
Pazarlama faaliyetlerinin dinamik bir çevrede gerçekleşmesi, pazarların işletmelerin faaliyet alanlarının ulusal sınırları aşarak küresel hale gelmesi nedeniyle pazar ve pazarlama araştırması yapmanın giderek güçleştiği ...
Siyasal pazarlama uygulayıcıları olarak siyasi partilerin marka konumlandırma faaliyetleri üzerine bir uygulama: Gaziantep örneği
(2020-01-23)
Siyasal pazarlamada amaç, seçmen ihtiyaç ve isteklerinin doğru tespit edilebilmesi, seçmenlere yönelik politikalar oluşturulması, uygulanması ve en nihayetinde siyasal süreçte sürdürülebilir bir seçmen memnuniyeti ve buna ...
Sanayi işletmeleri açısından çevre ve çevreci pazarlama anlayışı (Gaziantep tekstil işletmelerinde bir uygulama)
(2018-08-06)
Ekolojik sistemlerin kapasitesi, insanların üretim ve tüketim faaliyetlerindeki artışı karşılayamaz hale gelmiş ve dünyayı tehdit eden, önlenemez bir boyuta ulaşan çevre kirliliği ortaya çıkmıştır. Bu nedenle artık günümüz ...
Eğlence pazarlaması: `Parkantep örneği`
(2018-08-06)
Eğlence pazarlamasında amaç, hedef kitleye boş zamanlarında değerlendirebilecekleri eğlenceli deneyimler sunmaktır. Bu eğlenceli faaliyetler sayesinde tüketiciler ruh ve bedenlerini dinlendirerek günlük koşuşturmalarından ...