Search
Now showing items 1-10 of 11
Türkiye`deki katılım bankalarında pazar odaklılığın işletme performansına etkisi
(2018-08-06)
Bu çalışmada pazar odaklılığın işletme performansı üzerindeki etkisi incelenmiştir. Bu kapsamda pazar odaklılığın alt boyutlarından olan müşteri odaklılık, rakip odaklılık ve departmanlar arası koordinasyonun, işletme ...
Katılım bankaları ile konvansiyonel bankaların etkinliklerinin VZA ve Malmquist TVF endeksi ile karşılaştırılması
(2018-08-06)
Son yıllarda çok sık yaşanılan finansal sistem krizleri nedeniyle alternatif arayışları artmaya başlamış ve bu doğrultuda İslami finans, hem Dünyada hem de Türkiye'de ilgi odağı haline gelmiştir. Türkiye'de ilk ...
The relative importance of quality factors in mobile banking applications
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı Türkiye'de mobil bankacılık uygulamalarının kalite faktörlerinin kullanıcılar açısından önemlilik derecelerini belirlemektir. Bu doğrultuda, farklı bankaların 150 mobil bankacılık uygulaması ...
Finansal okuryazarlık ve finansal refahın belirleyicileri: Gaziantep ve çevre illeri için yapısal eşitlik modeli uygulaması
(2018-08-06)
Finansal krizlerin olası nedenleri arasında görülen bireylerin finansal okuryazarlık düzeylerinin düşük olması problemi son yıllarda oldukça sık tartışılan bir konu haline gelmiştir. Finansal ürün çeşitliliğinin artması, ...
KOBİ`lere kredi verme davranışı: Türk bankacılık sektörü`nde bir uygulama
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı bankaların Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelere (KOBİ) kullandırdıkları kredileri etkileyen faktörleri ortaya koymaktır. Bu amaçla kamu, katılım, yerli-özel ve yabancı banka gruplarının her birinin ...
Finansal kriz-bankacılık krizleri bağlamında krizden etkilenen bankaların yeniden yapılandırılması
(2018-08-06)
Karlılık bir işletmenin varoluş sebebi olup, şirketler kar yarattıkça yaşarlar. Bankalar da kar amacı güden işletmelerdir. Dolayısıyla bankaların karlılık performansı, banka yönetiminin başarısını da ortaya koymaktadır. ...
The impact of training on performance of the organization an analytical study of the views of a sample of employees of banks in Erbil city / Iraq
(2018-08-06)
Takip etme kurslarını icra etmekle kalmayarak aynı zamanda gerçekleştirilen kursun güçlü ve zayıf taraflarınıda bilmek gerekmektedir. Bu tezin amacı insanlık için büyük öneme sahip olmakla birlikte çeşitli kurumlar için ...
Bankacılık sektöründe hizmet kalite düzeyinin müşteri memnuniyetine etkisi Gaziantep ilinde bir uygulama
(2018-08-06)
Bu arştırmanın amacı; Gaziantep'teki bankaların müşterilere sunmuş olduğu hizmetleri değerlendirmek ve müşteri memnuniyetine etki eden hizmet kalite düzeyini belirlemektir. Bu kapsamda araştırmada anket tekniği ...
Bankaların denetim sorunu ve Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu`nun fonksiyonları
(2018-08-06)
ÖZETBANKALARIN DENETİM SORUNU VE BANKACILIKDÜZENLEME VE DENETLEME KURUMU'NUN FONKSİYONLARIEROL, SelahattinYüksek Lisans Tezi, İşletme Ana Bilim DalıTez Danışmanı: Yrd. Doç. Dr. Bayram ÖZBEYTemmuz 2005, 171 sayfaÜlkemizde, ...
Özdüzenleyici haritalar yöntemi ile banka müşterilerinin bölümlendirilmesi
(2018-08-06)
Müşterilerin talepleri tekdüze değildir. Çok çeşitli olan bu taleplerin hepsinin ayrı ayrı karşılanması da mümkün değildir. Bu nedenle firmaların, müşterilerini iyi anlaması ve buna göre pazarlama stratejileri geliştirmesi ...