Show simple item record

dc.contributor.advisorTezel, Özden
dc.contributor.authorAydost, Yasemin
dc.date.accessioned2020-12-29T11:47:27Z
dc.date.available2020-12-29T11:47:27Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/405176
dc.description.abstractAraştırma, 2009-2010 eğitim ve öğretim yılı ikinci döneminde Eskişehir ili Alpu ilçesindeki Atatürk İlköğretim Okulunda öğrenim görmekte olan 6/A ve 6/B öğrencileri olmak üzere toplam 55 öğrenci üzerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma ön test- son test kontrol gruplu deneysel modelde yapılmıştır. ?Kütle ve Ağırlık?, ?Maddenin Tanecikli Yapısı? ve ?Yaşamımızdaki Elektrik? üniteleri kapsamında yer alan konular, bilgisayar destekli öğretim yöntemine göre tasarlanmış, ders planı ve sunumlar geliştirilmiştir. Deney ve kontrol grupları yansız olarak seçilmiştir. Deney ve kontrol grubu öğrencileri farklı değişkenler açısından (cinsiyetleri, kendilerine ait odaları olup olmaması, bilgisayarı olup olmaması, karne notları, sınav notları) eşitlenmeye çalışılmıştır. Araştırma, haftada 4 saat olmak üzere toplam 38 ders saatini kapsayan süre içerisinde gerçekleştirilmiştir.
dc.description.abstractThis research is applied in 2009-2010 academic year at spring term on the total 55 students in 6/A and 6/B of Eskişehir Atatürk Primary Education School in the Alpu. In the research pre and post test with control group experimental model was used. Subjects in ?Mass and weight?, ?The material?s building and their quality? and ? Electricity in our life? units were designed according to Computer-assisted teaching method applications; lesson plans and presentations were developed. Groups have been chosen randomly. Students of experimental and control groups were tried to make equal due to variables (such as gender, what if has computer, what if has own room, grade, exam results). All groups were taught four hours per week, thirty eight hours in total.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleBilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin kavram bilgilerine ve tutumlarına etkisi
dc.title.alternativeThe effect of computer supported education to the concept knowledge and attitude
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmConcept learning
dc.subject.ytmComputer assisted instruction
dc.subject.ytmStudent attitude
dc.subject.ytmConceptual learning
dc.subject.ytmConceptual knowledge
dc.subject.ytmPrimary education schools
dc.subject.ytmPrimary education students
dc.subject.ytmAttitudes
dc.identifier.yokid417784
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid296474
dc.description.pages178
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess