Sağlık kurumlarında itibar yönetimi çalışmalarının gelişimi: Lisansüstü tezler üzerinden inceleme
- Global styles
- Apa
- Bibtex
- Chicago Fullnote
- Help
Abstract
İtibar, bir taraftan kurumlara yatırım avantajı ve rekabet avantajı gibi somut değerler katarken; diğer taraftan olumlu bir imaj algısı yaratmak ve kuruma bağlılık gibi soyut değerler de katmaktadır. Bu açıdan itibari değerin öneminin farkındalığı ile hedeflenene ulaşmaya çalışmak her kurum için olumlu sonuçlar doğurmaktadır. Özelikle sağlık sektörü gibi hizmet sektörlerinin doğrudan insan odaklı çalışma zorunlulukları müşteri tatmini ve çalışan tatmini konusunda olumlu imaj algısı oluşturmayı gerektirmektedir. Çünkü bir sağlık kurumunu tercih ederken insanlar ilgili kurum hakkında olumlu ve olumsuz söylemleri değerlendirerek tercih etmektedir. Kurum iletişimi, kurum imajı, kaliteli iş gücü, kurumsal sosyal sorumluluk gibi kavramlar; müşteri tercihlerini etkileyen, müşteri tatminini sağlayan, çalışan bağlılığını artıran ve itibari değer kazandıran önemli kriterlerdendir. Bu nedenle sağlık kurumlarının eksikliklerini tespit etmek ve bu eksiklikleri gidermeye çalışmak itibar kazanımına katkı sağlamaktadır. Reputation, on the one hand, gives the institutions concrete values such as investment advantage and competitive advantage; on the other hand, it creates a positive image perception and adds abstract values such as commitment to the institution. In this respect, trying to reach the target with the awareness of the importance of the nominal value creates positive results for every institution. The direct human-oriented work requirements of service sectors, such as the health sector, require a positive image perception on customer satisfaction and employee satisfaction. Because when choosing a health institution, people prefer to evaluate positive and negative discourses about the institutionConcepts such as corporate communication, corporate image, quality workforce, corporate social responsibility; These are important criteria that affect customer preferences, provide customer satisfaction, increase employee loyalty and bring them as valuable value. Therefore, identifying the deficiencies of health institutions and trying to eliminate these deficiencies contribute to the gain of reputation.
Collections