Search
Now showing items 1-10 of 21
Türk Dili ve Edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi
(2018-08-06)
Anlama becerileri (receptive language skills) ve aktarma/anlatma becerileri (expressive language skills) olarak bilinen temel dil becerilerinde yetkinlik kazanmak, dil öğreniminin nihai hedefini oluşturmaktadır. Nihai ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin derslerinde edebi ürün kullanma durumları (Erzurum örneği)
(2018-08-06)
Araştırma Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin edebi ürünleri kullanma durumlarını ve varsa sorunlarını ortaya koymak amacıyla yapılmıştır.Araştırma nitel bir yaklaşım çerçevesinde temel nitel araştırma modeliyle gerçekleştirilmiştir. ...
Anasınıfı programının öğretmen görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada anasınıflarında uygulanan programın, program tasan ve uygulamasında yer alan unsurlara uygunluğu ayrıca programın uygulanmasında karşılaşılan yetersizliklerin nasıl giderileceği öğretmen görüşleri çerçevesinde ...
Tarih öğretmenlerinin yapılandırmacı eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri: Erzurum örneği
(2018-08-06)
ÖZET Yapılan bu araştırmayla, 2008-2009 eğitim-öğretim yılından itibaren ülkemizokullarının tarih ders programlarında uygulanmaya başlanan yapılandırmacı eğitimanlayışı ile ilgili tarih öğretmenlerinin görüşleri belirlenmeye ...
Tarih öğretmenlerinin görsel kullanma durumları ve bunun lise öğrencilerinin görsel okuma becerilerine yansıması
(2018-08-06)
Bu araştırmanın amacı, tarih öğretmenlerinin görsel kullanma durumları ve bunun lise öğrencilerinin görsel okuma becerilerine ne kadar yansıdığını belirlemektir. Ayrıca öğretmenlerin bu alandaki uzmanlık düzeylerinin, ...
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre hazırlanan Türkçe dersi öğretim programının uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Yapılan bu araştırmayla; Türkçe öğretmenlerinin bilginin yapılandırılmasında katkısıolan eğitim teknolojileri ve materyallerini kullanma durumları, süreç değerlendirmeyibenimseyip benimsemedikleri, etkinlikleri yaptırırken ...
Anasınıfı programının öğretmen görüşleri çerçevesinde değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmada anasınıflarında uygulanan programın, program tasan ve uygulamasında yer alan unsurlara uygunluğu ayrıca programın uygulanmasında karşılaşılan yetersizliklerin nasıl giderileceği öğretmen görüşleri çerçevesinde ...
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin işbirlikli öğrenme modeli hakkında bilgilendirilmesi,bu yöntemi sınıfta uygulamaları ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi: Erzurum il örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, Erzurum'da görev yapan Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modeli hakkında bilgilendirmesi, öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına ve akademik başarılarına ...
Mikro öğretim ders imecesi yöntemiyle matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimlerinin incelenmesi: Geometrik cisimler örneği
(2019-03-25)
Bu araştırmanın amacı dinamik bir yazılım (GeoGebra 3D) ile oluşturulan ortamda Mikro Öğretim Ders İmecesi yönteminin ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının geometrik cisimler konusunda TPAB düzeylerinin gelişimine ...