Search
Now showing items 1-4 of 4
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının öğrencilerin fen başarıları özdüzenleme derse katılımı ve argüman oluşturma becerileri üzerine etkisi
(2020-01-17)
Amaç: Çalışmada, Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının 6. Sınıf fen bilimleri dersinin biyoloji, kimya, fizik olmak üzere üç farklı ünitenin öğretiminde kullanılmasının öğrencilerin; fen başarısı, ...
Görme yetersizliğinden etkilenen bir kaynaştırma öğrencisine canlılarda enerji konusunun öğretimi
(2020-07-24)
Bu çalışmada Erzurum'da bir devlet lisesinde 10.sınıfta öğrenim gören doğuştan kör bir kaynaştırma öğrencisine 'Endüstride ve Canlılarda Enerji' ünitesi kapsamında 'Canlılarda Enerji' konusunda yer ...
Karikatür (Çizgi roman) yoluyla yabancı dil öğretimi
(2020-02-12)
Amaç: Dün, bugün, yarın bağlamında dil öğretimi merkezinde birçok disiplin alanını kapsayan ve kontrollü bir şekilde sanatla birleşen kitle iletişim aracı olan çizgi karakterlerin metinlerle bir araya gelerek, bu çalışmada ...
5. sınıf sosyal bilgiler dersinde farklı öğretim yöntemlerinin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
(2020-10-06)
Amaç: Bu araştırmanın amacı drama ve bilgisayar destekli öğretim [BDÖ] yöntemlerinin ve ders kitabı merkezli öğretimin ortaokul 5. sınıf Sosyal Bilgiler dersi `Bir Ülke Bir Bayrak` ünitesindeki bazı soyut kavramlarla ilgili ...