Search
Now showing items 1-10 of 13
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...
Türk dili ve edebiyatı öğretmeni yetiştiren bölümlerin müfredatlarının Türk dili ve edebiyatı öğretmeni özel alan yeterliklerini karşılama düzeyi
(2018-08-06)
ÖZETYÜKSEK LİSANS TEZİTÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARIN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİ KARŞILAMA DÜZEYİAhmet KARADOĞAN2014, 143 SayfaEğitim sisteminde meydana gelen değişiklikler ...
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...
Öz-düzenleyici öğrenmenin görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
(2020-05-10)
Bu araştırmanın amacı öz düzenlemeli öğrenme yaklaşımının görsel sanatlar öğretmeni adaylarının sanat eleştirisi dersine yönelik akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisini incelemektir.Nicel araştırma yöntemlerinden ...
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ...
Eğitim fakültelerindeki öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme süreci açısından değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Araştırmanın amacı, Eğitim Fakültelerindeki Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programında yer alan öğretmenlik uygulaması dersinin öğrenme-öğretme sürecinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın evrenini Eğitim Fakülteleri, örneklemini ...
Öğretmen adaylarının program okuryazarlık düzeyleri ile pedagojik bilgi ve beceri düzeylerinin incelenmesi
(2020-10-19)
Amaç: Bu araştırmada, öğretmen adaylarının program okuryazarlık düzeyleri ile pedagojik bilgi ve beceri düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır.Yöntem: Bu çalışma, nicel araştırma yöntemlerinden ilişkisel tarama modelli bir ...
Görsel sanatlar öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine yönelik görüşlerinin incelenmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın amacı, Topluma Hizmet Uygulamaları (THU) dersi kapsamında gerçekleştirilen uygulama ve faaliyetler ile ilgili Resim-iş Eğitimi Anabilim Dalında öğrenim gören öğretmen adaylarının görüşlerini araştırmaktır. ...
Müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı eğitimine dönük motivasyon düzeylerinin değerlendirilmesi
(2018-08-06)
Bu araştırma ile, müzik öğretmeni adaylarının Bireysel Çalgı Eğitimi dersine ilişkin motivasyon seviyeleri demografik faktörler arasındaki ilişkinin tespit edilmesi hedeflenmiştir ve amaçlar doğrultusunda araştırmada tarama ...