Search
Now showing items 1-2 of 2
X ve Y kuşağı bireylerinin mobil alışveriş uygulamalarına ve sitelerine yönelik kullanıma devam etme niyetlerinin özel alışveriş kulüpleri bağlamında incelenmesi
(2018-08-06)
Bu çalışmanın temel amacı Türkiye nüfusunun büyük kısmını oluşturan X ve Y kuşaklarına ait bireylerin mobil alışveriş uygulamalarını veya mobil sitelerini kullanmaya devam etme niyetlerini etkileyen faktörleri ortaya ...
Akademik kurum çalışanlarının güçlendirilmesinin yeniliğe yönelik örgütsel destek algısı üzerindeki etkisi
(2018-08-06)
Hızlı değişimin yaşandığı günümüzde, örgütlerin bu değişimi gerçekleştirmelerinin temel koşulu, işgörenleri yeniliğe ve değişime açık hale getirmeyi sağlamaktır. Bunu gerçekleştirebilmek adına örgütlerin en fazla tercih ...