Search
Now showing items 1-4 of 4
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
(2020-08-04)
Son yıllarda giderek önem kazanan kurumsal vatandaşlık anlayışı, kurumların kendilerini bir birey olarak tanımlamalarını ve çevreye, topluma karşı sorumluluklarını yerine getirmelerini ifade eder. Kurumsal vatandaşlık ...
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
(2020-08-04)
Son yıllarda giderek önem kazanan kurumsal vatandaşlık anlayışı, kurumların kendilerini bir birey olarak tanımlamalarını ve çevreye, topluma karşı sorumluluklarını yerine getirmelerini ifade eder. Kurumsal vatandaşlık ...
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
(2020-08-04)
Son yıllarda giderek önem kazanan kurumsal vatandaşlık anlayışı, kurumların kendilerini bir birey olarak tanımlamalarını ve çevreye, topluma karşı sorumluluklarını yerine getirmelerini ifade eder. Kurumsal vatandaşlık ...
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
(2020-08-04)
Son yıllarda giderek önem kazanan kurumsal vatandaşlık anlayışı, kurumların kendilerini bir birey olarak tanımlamalarını ve çevreye, topluma karşı sorumluluklarını yerine getirmelerini ifade eder. Kurumsal vatandaşlık ...