Show simple item record

dc.contributor.advisorErözden, Aybars
dc.contributor.authorIşik, Birgen
dc.date.accessioned2020-12-29T11:16:27Z
dc.date.available2020-12-29T11:16:27Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398934
dc.description.abstractoz Bu çalışmada, Ankara'da üç devlet ilköğretim okulunun 5. sınıflarında öğrenim gören öğrencilerin, kullanılan İngilizce ders kitapları hakkındaki düşünceleri araştırılmaktadır. Üç değişik ilköğretim okulundan 5. sınıf öğrencileri araştırmaya erek kitle olarak katılmışlardır. Yine bu sınıfta İngilizce öğretmenliği yapan İngilizce öğretmenleri de, onların devlet ilköğretim okulu 5. sınıflarında kullanılan İngilizce ders kitapları hakkındaki düşüncelerini öğrenmek amacıyla, araştırmada yer almışlardır. Öğrenci ve öğretmenlere, halen kullanmakta oldukları İngilizce ders kitapları hakkındaki düşüncelerini belirtmeleri için bir sormaca verilmiştir. Ayrıca, yine Öğrenci ve öğretmenlerin nasıl bir İngilizce ders kitabı istediklerini belirlemek amacıyla bir başka sormaca kullanılmıştır. Sonuç olarak öğrenci ve öğretmenlerin İlköğretim 5. sınıf İngilizce ders kitap lan konusunda benzer olumsuz tutuma sahip oldukları ve onların 5. sınıf İngilizce ders kitabı istekleri ile halen kullanılan 5. sınıf İngilizce ders kitabı arasında önemli farklılık olduğu belirlenmiştir.
dc.description.abstractABSTRACT This study investigates the ideas about the English course book used in the elementary school 5th grade in three different state schools in Ankara. The fifth graders from three different state schools participated in the study. To obtain the ideas of the English teachers, who teach English to fifth graders, about the English course book, they were also included in the study. Both the students and the teachers were given a questionnaire to elicit their ideas about the English course book. They were also given another questionnaire to see what kind of a course book they want. The results revealed that both the students and the teachers were not happy with the English course book and there is considerable gap between the course book they were using and the one they would like to use. Illen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleYabancı dil (İngilizce) öğretiminde çocuklara uygun öğretim gereçleri hazırlama
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid164732
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid148140
dc.description.pages107
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess