Show simple item record

dc.contributor.advisorBartu, Hülya
dc.contributor.authorVural, Tülay
dc.date.accessioned2020-12-29T11:15:48Z
dc.date.available2020-12-29T11:15:48Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398821
dc.description.abstractYıldız Teknik Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu Temel İngilizce biriminde uygulanmakta olan ders programının öğrenciler, öğretim elemanları ve yönetim tarafından değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu nedenle öğrencilere dört açık uçlu sorudan oluşan bir sormaca verilmiştir, öğretim elemanlarına ve yönetime ise öğrenci sormacalarından elde edilen cevaplardan hareketle düzenlenmiş çoktan seçmeli bir sormaca uygulanmıştır. Sormacalardan elde edilen bulgular ile yukarıda belirtilen kümelerin ders programının amacına, içeriğine, yöntemine ve değerlendirme etkinliklerine ilişkin görüşleri hakkında bilgi sahibi olunmuştur. Bütün kümelerin varolan izlenceyi yapısal olmakla eleştirdikleri ve daha iletişimsel bir ders programına sahip olmak istedikleri gözlemlenmiştir. Anahtar Sözcükler: Program değerlendirmesi, Belirli Amaçlı İngilizce öğretimi, görev dağılımlı izlence. m
dc.description.abstractThesis By carrying out this research it was aimed to enable the students, instructors, and management of the Yildiz Technical University preparatory classes evaluate the curricula applied. In order to realize this objective two questionnaires were developed; four open-ended questions constituted the students' questionnaire whereas five multiple choice questions which were based on the answers of the students, constitued the teachers' questionnaire. Based on the replies of the above-mentioned groups it was possible to evaluate the cirriculum on four different aspects. It was possible to put forward that all groups involved in the research judged the curriculum as too structural and suggested that they would prefer a more communicative one. Key words: Course evaluation, English for Specific Purposes, Process syllabus. IVen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleYıldız Teknik Üniversitesi Temel İngilizce Programının bir değerlendirmesi
dc.title.alternativeAn evaluation of the curriculum applied at the Preparatory Engilish Classes of Yıldız Technical University
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish lessons
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmYıldız Technical University
dc.subject.ytmProgram evaluation
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmTeaching
dc.identifier.yokid164356
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid148179
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess