Show simple item record

dc.contributor.advisorAkşit, Firdevs Tijen
dc.contributor.authorKiliç, Gözde
dc.date.accessioned2020-12-02T13:21:28Z
dc.date.available2020-12-02T13:21:28Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/39791
dc.description.abstractBu çalışma, Türkiye, Ankara'da ki bir devlet üniversitesinin değişik bölümlerinde, tamamen ya da kısmen İngilizce eğitim gören üniversite öğrencilerinin akademik yazma ihtiyaçlarını ve bu ihtiyaçların karşılanıp karşılanmadığını tarafların gözünden keşfetmeyi amaçlamıştır. Veriler farklı bölümlerde okuyan üniversite öğrencilerinden (S=346), üniversitenin hazırlık bölümünde görev alan İngilizce okutmanlarından (S=57) ve farklı bölümlerde alan dersleri veren profesörlerden (S=35) anket doldurma yoluyla toplanmıştır. Daha fazla veri gönüllü olan İngilizce okutmanlarından (S=18) ve profesörlerden (S=23) bire bir yarı yapılandırılmış görüşmeler aracılığı ile toplanmıştır. Çalışmanın sonuçları göstermiştir ki ana tarafların algılarına göre hazırlıkta öğretilen yazma becerileri farklı disiplinlerin gerektirdikleriyle örtüşmemektedir.
dc.description.abstractThis study aims to explore the academic writing needs of university students studying in various departments of a state university in Ankara, Turkey, where the medium of instruction is fully or partially English, and whether these needs are met as perceived by the main stakeholders. Data come from questionnaires filled by undergraduate students studying in various departments (N=346), English language instructors teaching the English Preparatory school of the university (N=57), and professors teaching in various departments (N=35). Further data were collected via one-on-one semi structured follow up interview with volunteered English language instructors (N= 18) and department professors (N= 23). The results of the study reveal that the skill of writing taught in the preparatory school does not seem to match what different disciplines require in the departments as perceived by main stakeholders.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleStakeholders` perception of the academic writing needs of EMI university students and how these needs are met: A case study
dc.title.alternativeTarafların bakış açısından İngilizce eğitim veren üniversitelerdeki öğrencilerin akademik yazma ihtiyaçları ve bu ihtiyaçların nasıl karşılandığı: Vaka çalışması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-20
dc.contributor.departmentYabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmAcademic writing
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmWriting skills
dc.subject.ytmEnglish for academic purposes
dc.identifier.yokid10200003
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid510256
dc.description.pages157
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess