Show simple item record

dc.contributor.advisorCanan, Sinan
dc.contributor.authorÖzdaş, Naz
dc.date.accessioned2020-12-29T09:08:45Z
dc.date.available2020-12-29T09:08:45Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-11-13
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/377897
dc.description.abstractPazarlama kavramının tarihsel gelişiminde ürün, imaj evrelerinin ardından sonucu ayrı bir evre olarak değerlendirilen markalaşma, rekabetin henüz olmadığı ve neredeyse bir keşif olduğu 1970'li yılların başlarından beri önemini arttırarak gelişmektedir. Marka yönetimi ile ürün ve/veya hizmetin pazarlamasında, pazarlama karmasının bütün bileşenlerinin aynı strateji doğrultusunda yönetilmesi amaçlanmıştır. Teknolojinin günden güne gelişmesi ve farklı sektörlerde faaliyet gösteren firmaların bu gelişmeleri yakından takip etmesi ile birlikte, zaman ve yer kısıtı olmadan tüketicilere ulaşacak bir kavramın doğması kaçınılmaz olmuştu. Küresel ekonomide yaygın ve önemli hale gelen e-ticaret ile işletmeler, tüketiciler ve kamu kuruluşları arasında bir bağ kurulmuştu.Çalışma dijital medya üzerinden yapılan marka yönetimi çalışmalarının verimliliğini incelerken, e-ticaret kanallarının kısa ve uzun vadede sağladığı kazanımları ortaya koymaya çalışmaktadır. Anahtar Sözcükler: Pazarlama, Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Marka
dc.description.abstractBranding, which has been regarded as a separate stage after the product, image stages in the historical development of the marketing concept, has been developing since the beginning of the 1970s, when competition has not yet existed and is almost a discovery. It is aimed to manage all the components of the marketing mix in the direction of the same strategy in the marketing of the product and / or the service with the brand management.With the development of technology from day to day and companies operating in different sectors closely following these developments, it was inevitable that a concept which would reach consumers without time and space constraints would be created. A link has been established with e-commerce, which has become common and important in the global economy, between businesses, consumers and public institutions.The study examines the efficiency of brand management work on digital media and seeks to show the benefits of e-commerce channels in the short and long term.Keywords: Marketing, Digital Marketin, E-Commerce, Branden_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleDijital pazarlamada marka yönetiminin önemi ve hızlı tüketim sektörüne yönelik bir uygulama
dc.title.alternativeThe importance of brand management in digital marketing and research on fast moving consumer goods sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-11-13
dc.contributor.departmentNöropazarlama Anabilim Dalı
dc.subject.ytmElectronic marketing
dc.subject.ytmDigital marketing
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand management
dc.subject.ytmFast food
dc.subject.ytmFast food sector
dc.subject.ytmConsumption products
dc.subject.ytmNeuromarketing
dc.identifier.yokid10177634
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid486093
dc.description.pages124
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess