Show simple item record

dc.contributor.advisorGüyer, Tolga
dc.contributor.authorAyaz, Zafer
dc.date.accessioned2020-12-29T08:26:25Z
dc.date.available2020-12-29T08:26:25Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/363170
dc.description.abstractİnternet reklamcılığı, ekonomik, ölçümlenebilen, hızla yayına alınabilen, hedef kitle belirlenmesine olanak sağlayabilen ve kullanıcı etkileşimine izin veren bir reklamcılık yöntemidir. İnternet reklamcılığı sektörü, oldukça büyük bir hızla yaygınlaşmış ve her geçen gün daha karmaşık bir duruma gelmiştir. Bu yüzden de standartlaşma ve etik rekabet ortamı oluşturabilme adına, çeşitli öz denetim ve idari denetim mekanizmalarının oluşturulması zorunluluğu doğmuştur. Yapılan bu çalışmayla, internet reklamcılığının tarihsel gelişimi, internet kullanım durumları, internet reklamcılığı uygulama yöntemleri, sektörel gelir ve kullanım durumları, düzenleme ve denetleme kurumları başlıkları altında, Türkiye ve dünya ülkeleri penceresinden bakıldığında ortaya çıkan bilgiler sunulmuştur.
dc.description.abstractInternet advertising is an economical advertising method, which can be gauged, rapidly spread, and enables the determination of a target group and user interaction. Internet advertising has rapidly become widespread and day by day has become more complicated. As a result, it has become necessary to set up various self-control and administrative mechanisms to establish standardization and an ethical competition environment. This study looks at the situation in Turkey and other countries under the headings of the historical development of internet advertising, applications in internet advertising, income and usage levels and regulation and supervision institutions, and presents the findings.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontroltr_TR
dc.subjectComputer Engineering and Computer Science and Controlen_US
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleİnternet reklamcılığı sektörünün dünyadaki gelişimi ve Türkiye`nin bu sektördeki durumu
dc.title.alternativeThe growth of internet advertising sector in the world and status of Turkey in this sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYönetim Bilişim Sistemleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmAdvertising
dc.identifier.yokid369837
dc.publisher.instituteBilişim Enstitüsü
dc.publisher.universityGAZİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid287471
dc.description.pages93
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess