Browsing BİLİŞİM ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-4 of 4
-
Artırılmış gerçeklik uygulamasının müşteriler üzerindeki etkisi
(GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2020-04-09)Gün geçtikçe hızlanan bilimsel ve teknolojik gelişmelerin endüstriyel, politik, askeri, sosyal ve kültürel alanda etkileri olduğu gibi ekonomi ve işletmelerin üzerinde de etkileri olmuştur. `Artırılmış Gerçeklik` de gelişen ... -
Çok katlı pazarlamada elektronik satış ortaklığı ağı yönetim bilgi sistemi modeli
(GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2020-02-25)Reklamcılık kavramı, ticaretin bilinen en eski dönemlerinden bu yana hayatımızda yerini korumaktadır. Gelişen teknolojiler, reklamcılık mecraları ve tekniklerinin de değişmesine neden olmuştur. Ticaretin önemli bir kısmının ... -
İnternet reklamcılığı sektörünün dünyadaki gelişimi ve Türkiye`nin bu sektördeki durumu
(GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2018-08-06)İnternet reklamcılığı, ekonomik, ölçümlenebilen, hızla yayına alınabilen, hedef kitle belirlenmesine olanak sağlayabilen ve kullanıcı etkileşimine izin veren bir reklamcılık yöntemidir. İnternet reklamcılığı sektörü, oldukça ... -
Tavsiye sistemleri ile kullanıcı davranışlarına uygun reklam seçimi
(GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Bilişim Enstitüsü, 2019-11-05)Çevrimiçi reklamcılık alanında, uygun reklamı seçerek hedef kullanıcıya göstermek oldukça önemli fakat bir o kadar da zor bir görevdir. Geleneksel hedefleme yöntemlerinin başarılı sonuçlar vermesine rağmen, bu yöntemler ...