Üsküdar ilçesi Milli Eğitim`e bağlı meslek okullarında görev yapan öğretmenlerin iş tatmini düzeyi
dc.contributor.advisor | Akdağ, Füsun | |
dc.contributor.author | Arslan, Müge Özlem | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T07:28:05Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T07:28:05Z | |
dc.date.submitted | 2006 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344803 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu çalışmada, Üsküdar bulunan 5 meslek lisesi, öğretmenlerinin iş tatmini düzeyleri incelenmiştir. Araştırmanın örneklemini toplam 100 öğretmen oluşturmaktadır. Öğretmenlerin iş tatmini düzeyleri `Minnesota İş Tatmin Ölçeği'nin (MSQ) kısa formu kullanılarak ölçülmüştür. Çıkarılan histogramlara göre verilerin analizinde T-testi, Anova, Mann- Whitney U and Kruskal-Wallis H testleri kullanılmıştır. Elde edilen bulgular literatör ışığında tartışılmış ve bazı önerilerde bulunulmuştur. 10 | |
dc.description.abstract | SUMMARY in this study, job satisfaction levels of teachers who work at 5 high school,which give trade and vocational education, in Üsküdar, have been observed. 100 teachers have been included.. A `Minnesota satisfaction Questionnaire` has been carried out to measure job satisfaction levels. According to histograms,T-test, Anova, Mann-Whithey U and Kruskal- Wallis H test techniques have been used to analyze the data. The findings have been discussed the light of literatüre, and some suggestions have been given. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Üsküdar ilçesi Milli Eğitim`e bağlı meslek okullarında görev yapan öğretmenlerin iş tatmini düzeyi | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.identifier.yokid | 194573 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 171378 | |
dc.description.pages | 145 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |