Show simple item record

dc.contributor.advisorAkdağ, Füsun
dc.contributor.authorTolga, Nihan
dc.date.accessioned2020-12-29T07:25:46Z
dc.date.available2020-12-29T07:25:46Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344333
dc.description.abstractBu arastırma ?stanbul ili, Üsküdar ilçesi sınırları içinde görevli lise öğretmenlerini temelalarak yapılmıstır. Arastırmaya 2006?2007 Eğitim-Öğretim yılında, ?stanbul'daÜsküdar'da Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı, eğitim veren 4 okulda görev yapan, 100öğretmen katılmıstır.Arastırmada asağıda belirtilen 4 hipotez mercek altına alınmıstır:1. Okul Müdürünün Toplam Kalite Yönetimine Karsı Tutumu Destekleyicidir.2. Okulun Kurumsal Olarak Toplam Kalite Yönetimine Karsı Tutumu Olumludur.3. Toplam Kalite Yönetiminde Öğretmene Yönelik Uygulamalar Yapılmaktadır.4. Toplam Kalite Yönetiminde Planlama Sürecine Katılım Olmaktadır.Verilerin analizinde , Mann-Whithey U ve Kruskal-Wallis H testleri kullanılmıstır. Eldeedilen bulgular literatür ısığında tartısılmıs ve bazı önerilerde bulunulmustur
dc.description.abstractThis research has been done based on the high school teachers who is in charge with in citylimits Üsküdar ?STANBUL. 100 teacher have attended to this research who is in charge in 4different high school of ?education ministry? 2006-2007 educational year in Üsküdar?STANBUL.This research investigates below 4 hypothesis :1. Attitude of the school principal against the ?Total Quality Management? is supportive.2. Attitude of the school it self as an instuation against the ?Total Quality Management?is positive.3. Aplications for teachers in ?Total Quality Management? are being applied.4. There is attendance to the planning process and procedures in ?Total QualityManagement?.Mann-Whithey U and Kruskal-Wallis H tests have been used in the analyses of thedatas.Outcomes have been discussed under the light of literature and some suggestions hasbeen released.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleOrtaöğretim kurumlarındaki öğretmenlerin eğitimde toplam kalite yönetimine karşı tutumları
dc.title.alternativeHigh schools teachers' attitude to the total quality management in education
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.subject.ytmTeachers
dc.identifier.yokid9015417
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid241873
dc.description.pages211
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess