Perceptions of state and private university language preparatory program instructors related to integrating target culture in an EFL classroom
dc.contributor.advisor | Mede, Enisa | |
dc.contributor.author | Aydemir, Ezgi | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T06:52:24Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T06:52:24Z | |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/339850 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, Türkiye?deki devlet üniversitelerinin ve özel üniversitelerin dil hazırlık programlarında çalışmakta olan ve İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten Türk okutmanların hedef kültürü sınıflarında entegre etme ve sınıf içi uygulamaları hakkındaki algılarını araştırmaktır. Çalışmanın örneklemi olarak, araştırmaya Türkiye?deki bir devlet üniversitesinden kırk ve bir özel üniversiteden kırk yabancı dil hazırlık programı okutmanı katılmıştır. Nicel veriler bir anket aracılığıyla elde edilmiş, nitel veriler iki grup katılımcıya uygulanan yarı yapılandırılmış görüşme ve çağrışım tekniğine dayalı görüşmeyle toplanmıştır. Çalışmanın bulguları, hedef kültürü yabancı dil olarak İngilizce sınıfında entegre etmeye ilişkin önemli çıkarımlar ortaya koymaktadır.Anahtar kelimeler: Hedef kültür, sınıf içi uygulamaları, Yabancı dil olarak İngilizce. | |
dc.description.abstract | The purpose of this study is to investigate the perceptions and classroom applications of the Turkish EFL instructors working in language prep programs at state and private universities in Turkey in relation to integrating target culture in their classroom. A sample of forty state and forty private university language preparatory program instructors from one state and one private university language preparatory program in Turkey participated in this study. The quantitative data were obtained through a questionnaire, and the qualitative data were collected from semi-structured interviews and stimulated recalls administered to the two groups of participants. The findings of the study revealed significant implications with respect to integrating target culture in an EFL classroom.Key Words: Target culture, classroom applications, EFL | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Perceptions of state and private university language preparatory program instructors related to integrating target culture in an EFL classroom | |
dc.title.alternative | Devlet üniversitelerinin ve özel üniversitelerin dil hazırlık programı okutmanlarının hedef kültürü yabancı dil olarak ingilizce sınıfında entegre etme üzerine algıları | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Language teaching | |
dc.subject.ytm | Foreign language teaching | |
dc.subject.ytm | Cultural integration | |
dc.subject.ytm | Universities | |
dc.subject.ytm | Preparatory classes | |
dc.subject.ytm | Instructors | |
dc.subject.ytm | In-class works | |
dc.subject.ytm | Preparatory classes | |
dc.subject.ytm | Target group | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.identifier.yokid | 10014740 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 333819 | |
dc.description.pages | 112 | |
dc.publisher.discipline | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı |