Show simple item record

dc.contributor.advisorMede, Enisa
dc.contributor.authorAydemir, Ezgi
dc.date.accessioned2020-12-29T06:52:24Z
dc.date.available2020-12-29T06:52:24Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/339850
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Türkiye?deki devlet üniversitelerinin ve özel üniversitelerin dil hazırlık programlarında çalışmakta olan ve İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten Türk okutmanların hedef kültürü sınıflarında entegre etme ve sınıf içi uygulamaları hakkındaki algılarını araştırmaktır. Çalışmanın örneklemi olarak, araştırmaya Türkiye?deki bir devlet üniversitesinden kırk ve bir özel üniversiteden kırk yabancı dil hazırlık programı okutmanı katılmıştır. Nicel veriler bir anket aracılığıyla elde edilmiş, nitel veriler iki grup katılımcıya uygulanan yarı yapılandırılmış görüşme ve çağrışım tekniğine dayalı görüşmeyle toplanmıştır. Çalışmanın bulguları, hedef kültürü yabancı dil olarak İngilizce sınıfında entegre etmeye ilişkin önemli çıkarımlar ortaya koymaktadır.Anahtar kelimeler: Hedef kültür, sınıf içi uygulamaları, Yabancı dil olarak İngilizce.
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate the perceptions and classroom applications of the Turkish EFL instructors working in language prep programs at state and private universities in Turkey in relation to integrating target culture in their classroom. A sample of forty state and forty private university language preparatory program instructors from one state and one private university language preparatory program in Turkey participated in this study. The quantitative data were obtained through a questionnaire, and the qualitative data were collected from semi-structured interviews and stimulated recalls administered to the two groups of participants. The findings of the study revealed significant implications with respect to integrating target culture in an EFL classroom.Key Words: Target culture, classroom applications, EFLen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titlePerceptions of state and private university language preparatory program instructors related to integrating target culture in an EFL classroom
dc.title.alternativeDevlet üniversitelerinin ve özel üniversitelerin dil hazırlık programı okutmanlarının hedef kültürü yabancı dil olarak ingilizce sınıfında entegre etme üzerine algıları
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmCultural integration
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmPreparatory classes
dc.subject.ytmInstructors
dc.subject.ytmIn-class works
dc.subject.ytmPreparatory classes
dc.subject.ytmTarget group
dc.subject.ytmEnglish
dc.identifier.yokid10014740
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid333819
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineİngiliz Dili Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess